Announcement

Collapse
No announcement yet.

iPhone 5s batteri

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• iPhone 5s batteri

Hej

​​Min søn har en ældre iPhone 5s og den har aldrig fejlet noget batterimæssigt, men efter sidste opdatering, går den ud hvis den bliver kold, eller hvis vi laver et opkald, ser YouTube.

Ved det er Apples skyld og alt det der og nej 5s er desværre ikke omfattet af billigt batteridrift. Svineri.

Men ud over at få skiftet batteriet, kan jeg føre den tilbage til forrige software eller på anden måde snyde den, så den bliver god som før?

Og er der andre der har problemer med deres efter den svinske opdatering?
    Mvh Lund

Det er lige omvendt. Apple's opdatering nedsætter hastigheden når batteriet dårlig, for at undgå de problemer du beskriver.

Men er slet ikke sikker på, at overhovedet 5s neddrosles. Hvis den gør og du kunne snyde den eller få ældre software på, ville du bare gøre den endnu mere ustabil.

Comment

Jeg har bange anelser om at Apple har pillet i mere end vi ved. De har helt sikkert gjort et eller andet ved den, for problemet er lige opstået efter sidste opdatering. Det skete allerede dagen efter.

Den slukker bare bum..

Den kan så startes op på ny og intet er i vejen og den viser igen feks 89% batteri, men kommer der så forbrug på, så dør den bare og det har Aldrig været et problem før nu.

Men ja det kan være uheld i uheld, men kan bare ikke tro på det, efter de skandaler de smider efter kunderne fortiden.

Jeg er ikke imponeret over dem og har lige læst at de er ved at løbe tør for batterier, til alle de telefoner der nu vælter ind. Det er imponerende sølle..

Nå men god weekend
      ​​​​​​
      Mvh Lund

Comment

Hvis du havde været hurtig, så kunne du faktisk have nedgraderet. Lader til Apple koksede med deres certifikater og i en kort periode godkendte helt ned til ios 6:
        https://www.macrumors.com/2018/01/11...-ios-versions/

Comment

Working...
        X