Announcement

Collapse

Velkommen tilbage til det "NYE" Mobildebat.

Hej og velkommen tilbage kære brugere.

Vi måtte jo desværre ligge forummet ned da der var virus på flere områder af vores forum.

Det vi ved pt. er flg.
Vi har mistet en del tråde
Vi er online
Vi har stadigvæk ting der mangler opsætning (det sker løbende, men vi er online)
Forummet er på engelsk, der er gang i dansk oversættelse
Forummet mangler nogle ting, det kommer løbende
Vi er online (Har jeg skrevet det før)
Vi I admin-teamet er kede af at det har taget så længe, men der har været en del rekonstruktion som har taget tid.
Vi har sikret så meget som muligt, og har nu altid en clean database liggende. Så vi kun mister lidt data.
Har jeg skrevet VI ER ONLINE.
Køb og Salg er åbent igen. HUSK krav om at bruge prefix.
​​​​​​​

Har I noget som i bemærker, så kan i sende det til flg. fwrb4, John Doe, Café King eller undertegnede en besked, så har vi en tråd, hvor vi samler trådene og i samarbejde med vores udviklere får vi kigget på tingene.

HUSK AT tjekke jeres mail om det er den rigtige.

M.v.h
Apollo14dk
På vegne af admin-teamet.
See more
See less

Kan ikke slette mail ?

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Kan ikke slette mail ?

Af en eller anden grund kan jeg ikke slette mine mail mere og der kommer bare en besked frem om at Kan ikke flytte besked. Jeg har prøver at ændre indstillingerne fra arkivere og papirkurv men lige meget hjælper det.
    Nogen der ved noget om det.

Sent from my iPad using Tapatalk
    Iphone & SGS ll

Hvilken mail konto og app bruger du?

Comment

Ups - nu bliver det svært men det er på Iphones app og den der er der pr automatik.. Det er en IMAP konto mail. Den har ellers virket og jeg mener at det var efer en opdatering at det blev galt.
      Iphone & SGS ll

Comment

Hvis det er en IMAP konto, så slet den i indstillinger -> mail og opret den igen.

Det burde klare problemet.

/Frank

Sent from my iPhone using Tapatalk
        Mobile enheder : Lidt af hvert.

Comment

Okay - super og det prøver jeg i dag.
          Iphone & SGS ll

Comment

Argh - det virker stadig ikke. Jeg overvejer at slette den mailkonto og bare bruge min Gmail. Hvis jeg sletter den - hvad så med de mail jeg har sat flag ved og alså gerne vil gemme. Ryger de ud pr automatik eller bliver de ?
            Iphone & SGS ll

Comment

Det lyder som om indstillingen for hvilken mappe der er papirkurv ikke er iorden, inde under konto-indstillinger.
              Indstillinger->Mail->konti->[pågældende konto]->konto->avanceret->slettet postkasse
              Hvis det er en icloud eller anden type konto, så har du du muligvis ikke den indstilling.

Imap er et spejl af hvad der ligger på serveren. Imap understøtter også flag (men ikke forskellige farver som man kan på Mac). Hvis du fjerner eller deaktivere kontoen lokalt og opretter/aktivere den igen, så kommer oplysningerne fra serveren tilbage.

edit: Gmail køre elendig med den indbyggede mail-app. Der skal polles efter angivne tidsintervaller og det er batterikrævende. Så jeg vil anbefale at du benytter gmail-appen. Jeg har selv lavet en opsætning, hvor jeg videresender til en skygge iCloud konto, men det er lidt kompliceret og ikke helt uden ulemper.
              Last edited by PMJ; 25-06-17, 22:51.

Comment

Originally posted by maxeline View Post
                Argh - det virker stadig ikke. Jeg overvejer at slette den mailkonto og bare bruge min Gmail. Hvis jeg sletter den - hvad så med de mail jeg har sat flag ved og alså gerne vil gemme. Ryger de ud pr automatik eller bliver de ?
                Jeg har lige tjekket det: de mails i "den indbyggede" mailkonto, du har sat flag ved, bliver til stjerner i Gmail.

Så du kan i princippet bare slette den indbyggede, hvis det er det du helst vil :)

pix

P.S. Undskyld! det var jo slet ikke det du spurgte om. Mails bliver OGSÅ slettet i Gmail, hvis du sletter dem i den indbyggede ... måske løsningen er at lade den indbyggede være hvor den er, og så bare lade være at bruge den.
                Last edited by Pixeline; 26-06-17, 11:19.

Comment

Originally posted by Pixeline View Post
                  P.S. Undskyld! det var jo slet ikke det du spurgte om. Mails bliver OGSÅ slettet i Gmail, hvis du sletter dem i den indbyggede ... måske løsningen er at lade den indbyggede være hvor den er, og så bare lade være at bruge den.
                  Man kan sagtens bevare sin konto-opsætning af gmail, uden at benytte mail. Det er bare at deaktivere mail på kontoen:
                  indstillinger->mail->konti->[pågældende konto]->E-mail

Comment

Originally posted by PMJ View Post
                    Man kan sagtens bevare sin konto-opsætning af gmail, uden at benytte mail. Det er bare at deaktivere mail på kontoen:
                    indstillinger->mail->konti->[pågældende konto]->E-mail
                    OK, tak ... man skal lære så længe man lever :)

pix

Comment

Hej Pixeline og PMJ og undskyld min sene tilbagesending. Tak for ider som jeg vil afprøve i aften.
                      Iphone & SGS ll

Comment

Så fik jeg det til at virke og jeg ved ikke hvorfor men jeg flyttede det flueben rundt og Wupti så var den der.
                        God sommer til jer.

Sent from my iPad using Tapatalk
                        Iphone & SGS ll

Comment

Lyder godt

Comment

Working...
                          X