Announcement

Collapse

Velkommen tilbage til det "NYE" Mobildebat.

Hej og velkommen tilbage kære brugere.

Vi måtte jo desværre ligge forummet ned da der var virus på flere områder af vores forum.

Det vi ved pt. er flg.
Vi har mistet en del tråde
Vi er online
Vi har stadigvæk ting der mangler opsætning (det sker løbende, men vi er online)
Forummet er på engelsk, der er gang i dansk oversættelse
Forummet mangler nogle ting, det kommer løbende
Vi er online (Har jeg skrevet det før)
Vi I admin-teamet er kede af at det har taget så længe, men der har været en del rekonstruktion som har taget tid.
Vi har sikret så meget som muligt, og har nu altid en clean database liggende. Så vi kun mister lidt data.
Har jeg skrevet VI ER ONLINE.
Køb og Salg er åbent igen. HUSK krav om at bruge prefix.
​​​​​​​

Har I noget som i bemærker, så kan i sende det til flg. fwrb4, John Doe, Café King eller undertegnede en besked, så har vi en tråd, hvor vi samler trådene og i samarbejde med vores udviklere får vi kigget på tingene.

HUSK AT tjekke jeres mail om det er den rigtige.

M.v.h
Apollo14dk
På vegne af admin-teamet.
See more
See less

iOS 11 - beta

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by dieseldk View Post
    Det har vist været ret udbredt at man på ipad air 2 var nødtil at sætte stikket i ipad inden den anden ende blev sat i laderwn eller først tænde for strømmen til laderwn efter stik var sat i ipad.
    Det lyder sjovt. Jeg er kun på beta over min iPhone 7 plus, så har ikke det problem.
    iPhone 7+ Silver 128GB

Comment

Hvordan er batteri tiden med den nye beta ?

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Comment

Originally posted by Tillquist View Post
        Hvordan er batteri tiden med den nye beta ?

Lidt bedre end beta 2, men ikke rigtig god.
        iPhone 7+ Silver 128GB

Comment

Comment

Øv, Public Beta 2 hænger noget i bremsen når man skal tænke mobilen (iPhone 7)

Og jeg har meget svært ved at lukke kameraet igen, er næsten nød til at slukke på sluk knappen

Comment

App-opdateringerne bliver aldrig gennemført, de står bare og snurrer. Har I også det problem (iPhone 6s+)?

Comment

Originally posted by Largo View Post
                App-opdateringerne bliver aldrig gennemført, de står bare og snurrer. Har I også det problem (iPhone 6s+)?
                Det havde jeg i forrige beta, men er løst for mig i den nye.
                iPhone 7+ Silver 128GB

Comment

Tager lidt tid men de kommer for mig, ellers skulle en løsning være at nulstille netværksindstillinger

Comment

Min har hængt nogle gange når jeg har drejet telefonen, så var det soft-reset på min 7’er.

Sent from my iPhone using Tapatalk
                    Full time Can. El. Godt. med hang til Macbook Pro 2,4 GHz - iPhone 7 - iPad Mini - Surface Pro 3

Comment

Originally posted by apollo14dk
                      Min har hængt nogle gange når jeg har drejet telefonen, så var det soft-reset på min 7’er.

Det oplever jeg også på min 7’er

Comment

Jeg trykkede “Opdater alle”, så virkede det ...

Comment

Er vi ude i at dev beta 4 er brugbar til daglig brug på 7plus ?

Comment

Originally posted by MeLViS
                            Er vi ude i at dev beta 4 er brugbar til daglig brug på 7plus ?
                            Vi er stadigvæk kun ved beta 3. Beta 4 forventes at komme om en lille uges tid. Men den er ret buggy stadigvæk.

Full time Can. El. Godt. med hang til Macbook Pro 2,4 GHz - iPhone 7 - iPad Mini - Surface Pro 3

Comment

Originally posted by Bunny0007

Er samme problem som på developer beta 2, har selv haft problemet med min 7 plus i aften
                              Du skal downgrade i dfu mode til beta 1 og derefter igen til 10.3.2

Er samme måde som her
                              Jeg gav op og prøvede den lokale reparatør og han kunne heller ikke få liv i den. Så blev sendt ind og venter på ombytningsenhed.
                              Passer mig egentlig fint nok. Da den er købt brugt og ikke i verdens pæneste stand.

Sendt fra min SM-G955F med Tapatalk

Comment

andre end mig der syntes at Siri er blevet meget dårligere ?? den reagere ikke ret godt når man snakker til den, hvis jeg beder den ringe konen op så kommer den med 2 foreslag selv om der kun er en i min adressebog med hendes navn, overvejer seriøst at gå tilbage til 10.3.3

Comment

Working...
                                X