Reklamebanner

Collapse

Announcement

Collapse
No announcement yet.

Whatsapp... sender og modtager langsomt.

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Whatsapp... sender og modtager langsomt.

Jeg bruge whatsapp med Kæresten og vi oplever tit at beskederne er lang tid om at gå igennem, fra 2min og opefter.... det er lige meget om det er billeder, clip eller tekst, liveplacering er tit og ikke til at få til at opdatere, og da jeg har set andre har haft det på nettet vil jeg bare hører om nogen her har.... og om de har fundet en løsning ?
    vi har prøvet at checke de ting som står på deres side.

Rix

Er det begge tlfner der har samme problem? Har i både prøvet med wifi og mobildata?

Lav backup af beskederne ved at vælge google drive i whatsapp indstillinger og afinstallere appen og lav en ny frisk installering.
    Samsung Galaxy S7 Flat
    Rom: The Galaxy Project
    Kernel: TGPKERNEL

Comment

Originally posted by mahadeva View Post
      Er det begge tlfner der har samme problem? Har i både prøvet med wifi og mobildata?

Lav backup af beskederne ved at vælge google drive i whatsapp indstillinger og afinstallere appen og lav en ny frisk installering.

Okay tak, jeg skal bare være sikker, hvordan gør jeg når jeg så skal smide beskederne ind igen ?
      Og ja, det er begge som har det sådan.

Rix

Comment

Nu har jeg lige gendannet min tlf, og det viser sig at den selv fortæller at der er et sikkerhedskopi, og om den skal gendanne det.
        Det lader det også til med min tlf...fra den backup som jeg har slået til.

Rix

Comment

Working...
        X