Announcement

Collapse
No announcement yet.

Sonos opsætningsproblemer?

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Sonos opsætningsproblemer?

Hejsa.

Er der nogen, der kan hjælpe mig lidt med min Sonos-opsætning?

Jeg har købt en playbar, en subwoofer, 2 baghøjtalere og en connect.

Playbaren er tilsluttet TV´et via Optisk kabel og da jeg har skippet anlægget er min DVD-afspiller tilsluttet Connect via phonokabel, således at vi kan afspille CD´ere via den.

Men når vi skal se en DVD, skifter Sonos automatisk over på connect, ligeså snart DVD-afspilleren tænder. Når filmen så er startet, kan jeg åbne app´en og skifte over til TV-lyd. Men hver gang jeg pauser filmen, skifter den tilbage til connect og jeg skal åbne app´en igen for at vælge TV-lyd. Det er lidt irriterende.

Kan man ikke sætte det op således, at den som standard afspiller TV-lyd og hvis jeg så vil høre en CD (yderst sjældent), så kan jeg åbne app´en og skifte over til Connect-lyd?

For der er flere justeringsmuligheder i TV-lyd end i Connect-lyden og med et phonokabel er det vel kun stereolyd og ikke surround sound eller hvad?

Jeg har vedhæftet en tegning, hvor jeg forsøger at illustrere min nuværende opsætning og jeg synes jeg har været hele app´ens indstillinger igennem uden at finde noget, der synes at hjælpe.
    Attached Files
Working...
X