Announcement

Collapse
No announcement yet.

Fotobog

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Fotobog

Hej
    Jeg vil gerne lave en fotobog, som i gamle dag

Originally posted by Topimax
    Hej
    Jeg vil gerne lave en fotobog, som i gamle dag
    Okay? Ikke for at være flabet
    Last edited by ZoNe_dk; 2 weeks ago.

Comment

Altså sådan en hvor du har billeder og sætter dem i, eller sådan en hvor du har taget noget billeder og får så en bog med tekst og billeder ??
      Full time Can. El. Godt. med hang til Macbook Pro 2,4 GHz - iPhone 7 - iPad Mini - Surface Pro 3

Comment

Wtf.. Som de unge siger. Kan godt forstå I svare som I gør. Jeg havde skrevet meget mere inden jeg postede... Hvor mon den tekst blev af...

Nå men:
        Sådan en bog hvor jeg sender mine billeder ind, og så er der et firma der laver en fin fotobog.
        Jeg har kigget på nettet og kan jo konstaterer at der er mange firmaer der tilbyder denne service. Jeg kan ikke gennemskue om der er nogle der er bedre end andre. Så derfor vil jeg hører om der er nogle af jer der har gode erfaringer med en firma.

Sendt fra min EVA-L09 med Tapatalk

Last edited by Topimax; 2 weeks ago.

Comment

Originally posted by Topimax View Post
          Wtf.. Som de unge siger. Kan godt forstå I svare som I gør. Jeg havde skrevet meget mere inden jeg postede... Hvor mon den tekst blev af...

Nå men:
          Sådan en bog hvor jeg sender mine billeder ind, og så er der et firma der laver en fin fotobog.
          Jeg har kigget på nettet og kan jo konstaterer at der er mange firmaer der tilbyder denne service. Jeg kan ikke gennemskue om der er nogle der er bedre end andre. Så derfor vil jeg hører om der er nogle af jer der har gode erfaringer med en firma.

Sendt fra min EVA-L09 med Tapatalk

Jeg ved at Pixum gør det godt og det gør Vistaprint også. Jeg har haft brugt de to, og har været tilfredse med det jeg modtog.
          Dog er apple længere fremme, da man kunne lave bogen i Fotos, designe den og ellers bare trykke bestil. Det virkede sgu bare.
          Full time Can. El. Godt. med hang til Macbook Pro 2,4 GHz - iPhone 7 - iPad Mini - Surface Pro 3

Comment

Working...
          X