Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ups forsendelse er det stadig rigtigt irriterende.

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ups forsendelse er det stadig rigtigt irriterende.

Jeg står og skal modtage noget fra England på fredag med Ups - skriver de.
    Jeg har førhen af og til fået noget sendt fra dem og det var noget stressende. Både det at man skal være hjemme og så også at de ikke er kendt for at give modtageren længe til at åbne døren.
    Er det mon stadig sådan ? Jeg kan se at der nu er en app og hvor jeg skulle kunne lave en aftale med chaufføren om at lægge pakken et aftalt sted.
    Er det noget der virker - mon ?
    Iphone & SGS ll

tror det virker, for du giver en fuldmagt til dem på den måde! De kan godt kommer senerne end normal kontor tid!
    chr
    Sony Z3 compact (CBB) one X standby tlf (med 3 data abb) Samsung note 2 kun på wifi
    onfone/yousee abb til gsm start olie fyr

Comment

Okay - det lyder da dejligt. Så må jeg kigge nærmere på det. Tak for info.
      Iphone & SGS ll

Comment

Mener også de har mulighed for du får lagt pakken i butikker rundt om, ligesom gls pakkeshops, så man kan hente der

Comment

Nej - desværre, det er kun til at afsende fra at de butikker er oprettet forskellige steder. Enden på min pakke blev at jeg hentede den i Vejle og det gik sådan set også fint. Jeg skulle ud af huset i et par timer og ville ikke løbe den risiko at den kom mens jeg var væk - for det skulle nok lige passe.
          Iphone & SGS ll

Comment

jeg har aldrig haft problemer med ups.. dog en gang hvor de sku levere den hjemme hos mig men pludselig fik jeg en besked om jeg sku afhente den hos dem.
            Samsung Galaxy S7 Flat
            Rom: The Galaxy Project
            Kernel: TGPKERNEL

Comment

Mahadeva - det var da også irriterende nok men mit gik så også fint nok da jeg hentede det hos dem.
              Iphone & SGS ll

Comment

Working...
              X