Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ny fryser køre tit.

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ny fryser køre tit.

Hej med jer. Vi fik ny lille Skabsfryser i går men det undre mig at den starter og køre så tit som den gør. Nu står den i køkkenet og derfor kan jeg jo følge med i det - den gamle stod i baghuset.
    Der er en udvendig termostat på så jeg kan se temputuren hele tiden og jeg mener ikke den skal gå fra -18 og til -15 når døren ikke bliver åbnet men det er hvad der sker.
    Det gener nok også lidt da den ikke er særlig lydløs - det lovede den så heller ikke men alligevel.
    Nogen der har tænkt over deres egen fryser hvordan de kører.
    Iphone & SGS ll

Hvis den kun har kørt 24 timer, så skal den nok lige have lidt tid til at den køre stabil drift. Ellers spørg i butikken hvor den er købt. (Går ud fra at den er købt fra ny af).

Frank
    Mobile enheder : Lidt af hvert.

Comment

Jeg plejede når jeg var ude og servicere frysere og køleskabe, lige at rense listerne med lidt mild sæbevand.

Sent from my iPhone using Tapatalk
      Full time Can. El. Godt. med hang til Macbook Pro 2,4 GHz - iPhone 7 - iPad Mini - Surface Pro 3

Comment

Jo - den er købt fra ny og jeg syntes det lyder fair lige at give den mulighed i 24 timer. Apollo - hvad er det for lister du tænker på ?
        Iphone & SGS ll

Comment

Originally posted by maxeline
          Jo - den er købt fra ny og jeg syntes det lyder fair lige at give den mulighed i 24 timer. Apollo - hvad er det for lister du tænker på ?
          Gummilisterne på døren. Der kan sidde snavs og lign. hvis den har stået længe på et lager.

Og i starten kører den meget, så skulle det meget gerne falde. Ellers er der kun en vej og det er at bestille service da der er garanti på den.

Sent from my iPhone using Tapatalk
          Full time Can. El. Godt. med hang til Macbook Pro 2,4 GHz - iPhone 7 - iPad Mini - Surface Pro 3

Comment

Aha - gummilisterne, det havde jeg aldrig gættet. Som det er nu så kører den ca. 5 minutter for hver halvetime. Måske det er meget rimeligt og hvad man kan forvente af den.
            Iphone & SGS ll

Comment

Det kommer i høj grad an på hvor godt isoleret det er. Hvad er mærkningen på det..? Jo højere A+++ jo bedre, hvis det er B og C er det ikke så godt.
              Som de andre siger, så skal det lige køre noget tid, før du kan regne med noget.

Sendt fra min Galaxy S8

Last edited by Kelddaug; 14-09-17, 22:06.
              S7

Comment

Hvad mærke er det og hvor stor?

Sendt fra min BTV-DL09 med Tapatalk

Sony Z3 compact (CBB) one X standby tlf (med 3 data abb) Samsung note 2 kun på wifi
                onfone/yousee abb til gsm start olie fyr

Comment

Den hedder scancool og er vist på 110 liter. Den eneste der passede perfekt ind under køkkenbordet og er i stål. Tillige med var den hundedyr.
                  Iphone & SGS ll

Comment

Working...
                  X