Announcement

Collapse
No announcement yet.

Anvendelse af Mobil sim i 4G router

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Anvendelse af Mobil sim i 4G router

Hej Alle,

Min kæreste og jeg er netop flyttet i lejlighed sammen uden internet forbindelse, og vores eneste mulighed er i øjeblikket et mobilt bredbånd (indtil vi får installeret fibernet). Jeg er i den forbindelse blevet tilbudt et mob. abb med fri data fra Oister til 129,- om måneden, som jeg tænkte at jeg kunne stoppe i min 4G router. Oister skriver godt nok, at der kun er inkluderet 60GB til deling, men kan de se hvordan jeg anvender min data, og i hvilken enhed jeg stikker mit sim i?

http://www.mobildebat.dk/core/blob:http://www.mobildebat.dk/e947b469-2f08-40a9-8ba7-055212ed7fab

Jeg ser frem til svar.

pft.

Ps. Jeg er ny på siden, så hvis dette er besvaret tidligere, må i meget gerne linke :)
    Last edited by Fskot5; 2 weeks ago.

tror de kan se alt!! men det er nok ikke noget problem og kan du klare dig med 60gb og der er go 3 dækning bør det være ok!
    chr
    Sony Z3 compact (CBB) one X standby tlf (med 3 data abb) Samsung note 2 kun på wifi
    onfone/yousee abb til gsm start olie fyr

Comment

Jeg har Oisters Fri-alting abonnement på min telefon. Jeg kan ikke på min Oister side se hvor meget data jeg har brugt på datadeling. Der er detaljer om alt andet forbrug, men ikke datadeling.
      Jeg har de sidste par måneder brugt omkring 130gb pr måned, hvor hovedparten har været via WiFi hotspot, og har ikke hørt fra Oister eller fået skruet ned for hastigheden. Jeg tænker at enten kan de ikke se hvor meget datadeling jeg bruger, eller også er de ligeglade...

Comment

Problemet med 3 er den begrænsede hastighed, så vil meget gerne have lidt mere fart på, så er Telmore med boost pakken da også fin, den giver rigtig meget data, og jeg synes selv min 60Mbit+ op til 90 nogle nætter, er i toppen her. og så har 3 egentlig også en dårligere dækning her men TDC har altså ret, når de taler om bedst dækning i Danmark, og når man først har en 4G router så begynder hastigheden at kunne deles uden man tænker over det.

Comment

3's dækning er måske ikke den bedste, men hastigheden fejler ikke noget, hvor der er god dækning. Jeg får over 100+Mbps på min telefon med oister når jeg laver en speedtest, hvorimod med bredbåndsmodem med Telia abonnement har svært ved at kravle over 40Mbps på ren 4G med et modem der understøtter cat 6 op til 300Mbps.

Comment

Working...
          X