Reklamebanner

Slå sammen

Bekendtgørelse

Slå sammen
No announcement yet.

Hvordan opdatere jeg iPad Mini 1st generation (A1432)??

Slå sammen
X
  • Filter
  • Tid
  • Vis
Rens alle
nye beskeder

• Hvordan opdatere jeg iPad Mini 1st generation (A1432)??

Jeg har en iPad Mini 1st generation WiFi (A1432) og vil gerne have den opdateret til en nyere iOS.
    Er det overhovedet muligt??
    Den har nu iOS 9.3.5
    FORZA FCK - DK mester: 93, 01, 03, 04, 06, 07, 09, 10, 11 Pokalvinder: 95, 97, 04 Royal League: 05, 06

Hvis der inde under indstillinger > generelt > softwareopdatering står at der er en opdatering, så er det vel bare at opdatere? Ellers tror jeg ikke lige der er nogen mulighed for det.
    John Doe
    Husk at læse vore regler for mobildebat.dk

Kommenter

Jamen kan man ikke downloade en nyere version af iOS og installere eller er der helt lukket for det?? :(
      FORZA FCK - DK mester: 93, 01, 03, 04, 06, 07, 09, 10, 11 Pokalvinder: 95, 97, 04 Royal League: 05, 06

Kommenter

Hvis der ikke er en opdatering til den, så er der ikke mere at gøre desværre.
        Det er noget apple bestemmer helt og aldeles.
        Full time Can. El. ikke mere med hang til Æble devices - iPhone 7 - iPad Pro - Surface Pro 3

Kommenter

Originally posted by Jacob_Bentzen View Post
          Jamen kan man ikke downloade en nyere version af iOS og installere eller er der helt lukket for det?? :(
          For at kunne installere en nyere version af iOS skal den jo være lavet. Og det har Apple ikke gjort. iOS er jo ikke bare iOS. Der findes flere versioner til Mac computere, til iPads (og endda til iPad Mini) til iPhones og iPods. Så at hente en zip fil med en nyere version er ikke sådan ligetil. Du ville ikke engang kunne installere den.
          John Doe
          Husk at læse vore regler for mobildebat.dk

Kommenter

Arbejder...
          X