Reklamebanner

Slå sammen

Bekendtgørelse

Slå sammen
No announcement yet.

Apple id issue

Slå sammen
X
  • Filter
  • Tid
  • Vis
Rens alle
nye beskeder

• Apple id issue

Hej

skriver på vegne af min nabo, der har et problem, som jeg troede jeg nemt kunne løse, men nej...

Min nabo kommer over med sin iPhone, og siger at der er problemer med hans Apple id.
    Mobilen skriver at hans Apple-id er deaktiveret af sikkerhedsmæssige årsager, og at han skal nulstille sit Apple-id.

Dette forsøger han derfor at gøre, idet intet virker. Dvs. han kan ikke afspille videoer eller modtage emails.

Han forsøger at følge Apples guide til at nu,stille sit Apple id, men hver gang han følger guiden, kommer han til “nulstil via mobilnummer”.
    Men det sidste ciffer der vises i det mobilnummer der kan nulstilles til, er ikke samme ciffer som han selv har i sit mobilnummer...?
    Han tror derfor at han er kommet til at taste forkert mobilnummer, da han oprettede Apple id.
    Så nu kan han ikke nulstille / genaktivere sit Apple id ?

Han har også forsøgt via de spørgsmål som han oprettede selvvalgte svar til.
    Men de svar kan han ikke huske nu, så han (og jeg) kan ikke se hvordan vi skal nulstille / genaktivere hans Apple id, når det mobilnummer der angives, har et forkert sidste ciffer, og han ikke kan huske de svar han har angivet på Apples spørgsmål...

Derfor: nogen der har et løsningsforslag, når han har fejlopereret et forkert mobilnummer og ikke kan huske svarene på sikkerhedsspørgsmålene ?
    For som det er nu, kan han ikke få adgang til at afspille videoer, modtage mails, eller købe noget på iTunes store

Han er ikke så heldig at have en ipad eller noget hvor han er logget ind.

For så kan man nemlig rette koden uden at kende dem gamle kode?

Frank
    -

Kommenter

Hej Frank,
      Godt bud, men det har han desværre ikke.
      Hans kone og børn har alle deres egne Appel produkter, så der er andre enheder i husstanden.
      Men “ham selv” har kun sin iPhone.

Kommenter

Arbejder...
      X