Reklamebanner

Slå sammen

Bekendtgørelse

Slå sammen
No announcement yet.

Umuligt at få oplåst aktiveringslåst iPhone via Apple Support

Slå sammen
X
  • Filter
  • Tid
  • Vis
Rens alle
nye beskeder

• Umuligt at få oplåst aktiveringslåst iPhone via Apple Support

Vedhæftet Filer

Umuligt at få oplåst aktiveringslåst iPhone.
    Har forsøgt at få fjernet aktiveringslås på min iPhone via Apple. Har indsendt købsbevis med imei nummer samt serienummer og måneds faktura fra mobilselskabet hvor afdragsordningen på pågældende iPhone fremgår. Hvis det ikke skulle være nok - hvad er så?
    Det virker på mig som om Apple ikke vil udlevere/oplåse iPhonen i håb om at jeg køber en ny. Jeg kan ikke se hvilke oplysninger der skulle mangle. Standard svar fra Apple er:

“Tak for din henvendelse. Vi skal bruge flere oplysninger for at kunne behandle din anmodning.

For at se ejerskabsbeviset for dit produkt skal vi bruge din kvittering og alle de bilag, der dokumenterer købet af enheden.

Hvis du ikke har ejerskabsbeviset, skal du kontakte forhandleren. Her kan du måske få udleveret den oprindelige kvittering for dit produkt.

Enhedens serie- eller IMEI-nummer skal være på dokumentet. Hvis hverken serie- eller IMEI-nummeret findes på dit dokument, kan du føje et af dem til det dokument, der vedrører salget af enheden.”

Virkelig dårlig kundeservice og måske et forsøg værd at gå til forbruger ombudsmanden med.
    Andre der har haft held med at få aktiverings oplåst iPhone via Apple?

Kommenter

Hmmm, hvordan er den blevet låst. Kan du ikke selv sætte koden i find my iPhone?

Men ellers må du svare på den mail med den dokumentation du har. Måske du bare har været et skridt for i hurtigt til at indsende i forhold til proceduren.

Kommenter

Nu spurgte jeg ikke om hvordan jeg selv låser den op.
        konstaterede bare at det er umuligt at få den oplåst af Apple.
        har sendt det de beder om.

Kommenter

Originally posted by MAXPDK View Post
          Nu spurgte jeg ikke om hvordan jeg selv låser den op.
          konstaterede bare at det er umuligt at få den oplåst af Apple.
          har sendt det de beder om.
          Det er umuligt at afgøre her uden opfølgning på Apple's svar. Som sagt så kan de være en procedurefejl eller misforståelse. Hvis du har fulgt lidt med i pressen, vil du vide at oplåsning er ikke noget Apple tager let på, til ordensmagtens store frustration.

Jeg undre mig bare over, at det overhovedet er nødvendigt at gå til Apple, hvis du som angivet er retmæssige ejer og anbefaler at du prøver dine muligheder i find my iphone (https://www.icloud.com/#find). Hvis ikke man kan direkte angive låsekoden, så måske slette den og sætte den op på ny fra backup.

Kommenter

Det er ikke umuligt at få Apple til at låse den op, der må være gået noget galt i jeres kommunikation.
            Men det er altid dumt at glemme koden til ens tyverisikring

Kommenter

Arbejder...
            X