Reklamebanner

Slå sammen

Bekendtgørelse

Slå sammen
No announcement yet.

Hvilken iPhone..?

Slå sammen
X
  • Filter
  • Tid
  • Vis
Rens alle
nye beskeder

• Hvilken iPhone..?

Hejsa,
    Jeg går og overvejer at få iPhone igen efter lang tid på Android fronten. I dag kunne jeg se at man kan købe en 6S 32GB til 1999 kr. Uden binding. Er det en okay pris?
    Men man kunne også få en 8 64GB til 4399 kr. Uden binding.
    mit spørgsmål er så, kan det betale sig at give 2400 kr. mere for en 8? Nogen som kan melde tilbage på om hastighedsforskel samt på kameraet og batteritid?
    Det er mine primære punkter jeg har lagt vægt på.
    Ellers er gode råd eller andet velkommen. :)

https://youtu.be/M_QtwIkWBh0

Selv ville jeg tage iphone 8 hvis jeg skulle vælge mellem de 2 iphone.

Frank
    -

Kommenter

Jeg ville slet ikke betænke mig - vælg 8´eren.
      Iphone 6 - Ipad 2 - og så Nexus 5

Kommenter

Originally posted by stjans View Post
        Jeg ville slet ikke betænke mig - vælg 8´eren.
        Ja det tænker jeg også. Men jeg kan utrolig godt lide at 6S'eren har jackstik.

Kommenter

Det har den - jeg synes ikke, efter at have haft 8´eren et stykke tid - at jeg savner det mere. På et tidspunkt lukkes også ned for opdateringer til 6`eren mht. nyt styresystem - og så er kamera meget bedre på 8´eren synes jeg.
          Iphone 6 - Ipad 2 - og så Nexus 5

Kommenter

Originally posted by stjans View Post
            Det har den - jeg synes ikke, efter at have haft 8´eren et stykke tid - at jeg savner det mere. På et tidspunkt lukkes også ned for opdateringer til 6`eren mht. nyt styresystem - og så er kamera meget bedre på 8´eren synes jeg.
            Jeg ved ikke lige hvilken tekniske begrundelse der skal være for at 6s lukkes ned før 8 mht. software opdateringer. Der er ganske enkelt sket for lidt, når vi snakker den lille model. Den store er en anden sag, der får man mere ram og dual-kamera. Jeg håber i hvert fald 6s er supporteret en tid endnu. 6 derimod forudser jeg er et spørgsmål om tid før den droppes pga. 1GB ram.

Kommenter

Originally posted by PMJ View Post
              Jeg ved ikke lige hvilken tekniske begrundelse der skal være for at 6s lukkes ned før 8 mht. software opdateringer. Der er ganske enkelt sket for lidt, når vi snakker den lille model. Den store er en anden sag, der får man mere ram og dual-kamera. Jeg håber i hvert fald 6s er supporteret en tid endnu. 6 derimod forudser jeg er et spørgsmål om tid før den droppes pga. 1GB ram.
              Der er nu nok sket en del selv om det udvendige ikke at ændret sig meget, og ca. det samme som på + modellerne

Kommenter

Originally posted by dieseldk View Post

Der er nu nok sket en del selv om det udvendige ikke at ændret sig meget, og ca. det samme som på + modellerne
                Jeg spår stadig en pæn levetid for 6s. Med de oplyste priser, ville jeg hvert fald ikke betale over det dobbelte for en almindelig 8'er. Jeg erkender at både 7 og 8 er bedre en 6s, men det er finpudsning og foretrækker den rigtige bevægelige homeknap på 6s fremfor den simulerede.

Måske jeg ville overveje en 8 plus for der føler jeg de store forskelle er sket, men har ikke tjekket prisen og den er sikkert så høj, at den er uinteressant.

Kommenter

Originally posted by PMJ View Post
                  Jeg spår stadig en pæn levetid for 6s. Med de oplyste priser, ville jeg hvert fald ikke betale over det dobbelte for en almindelig 8'er. Jeg erkender at både 7 og 8 er bedre en 6s, men det er finpudsning og foretrækker den rigtige bevægelige homeknap på 6s fremfor den simulerede.

Måske jeg ville overveje en 8 plus for der føler jeg de store forskelle er sket, men har ikke tjekket prisen og den er sikkert så høj, at den er uinteressant.
                  Den får sikkert også ios 13 til næste år, om den får 14 om 2 år er så et godt spørgsmål, 8 vil få mindst 2 år længere end 6s.

Om man skal vælge det ene eller andet kommer jo også an på hvad man kommer fra, kommer man fra sidste års highend Android kan en 3 år gammel iPhone måske godt skuffe selv om den er ved at være billig.

Kommenter

Jeg synes at du skal vælge 8'eren. Der får du helt klart mest for dine penge :)

Kommenter

Ja, måske skulle jeg bare vælge en Android mobil i stedet for. Jeg er alligevel ikke inde i Apple universet, men ejer dog en iPad. Jeg er glad for størrelsen på deres 8'er. Jeg er på ingen måde fan store telefoner! Det er jo gået helt amok.. (Jeg er godt klar over at langt de fleste herinde nok intet problem har med at telefoner i dag er over 6".) Vi er dog stadigvæk nogle som primært bruger en telefon som en telefon, som der skal være handy at have med rundt. ;)
                      Kvinders bukselommer er desværre ikke så store som mænds.

Er der nogle som har oplevet 8'eren være mere skrøbelig pga. glasbagsiden?

Kommenter

Originally posted by dieseldk View Post
                        8 vil få mindst 2 år længere end 6s.
                        Det tror jeg ikke.

Kommenter

Man skulle tro de var ved at sælge iPhone 8 ud eftersom alle kører "tilbud" på dem.

Kommenter

Originally posted by Conniie View Post
                            Man skulle tro de var ved at sælge iPhone 8 ud eftersom alle kører "tilbud" på dem.
                            Det tror jeg ikke du skal regne med de er. Tror bare de laver de tilbud for den også skal få sin bid af kagen, da de nyere modeller jo har en helt andet design ;)

Jeg ville også vælge iPhone 8 da man får mest for pengene ved at vælge den :)

Sent from my iPad using Tapatalk
                            Gamer nørd til det sidste :D

Kommenter

Originally posted by Bucadius View Post

Det tror jeg ikke du skal regne med de er. Tror bare de laver de tilbud for den også skal få sin bid af kagen, da de nyere modeller jo har en helt andet design ;)

Jeg ville også vælge iPhone 8 da man får mest for pengene ved at vælge den :)
                              Ja det kan godt være det er derfor. Hvis det ikke var pga. Størrelsen havde jeg også valgt 8 plus, da batteri tiden er bedre og et bedre kamera.

Men kan det stadigvæk betale sig at købe en iPhone 8 i dag eller skal man op i fx iPhne X?

Kommenter

Arbejder...
                              X