Reklamebanner

Slå sammen

Bekendtgørelse

Slå sammen
No announcement yet.

Bytte ny iPhone hos Telia?

Slå sammen
X
  • Filter
  • Tid
  • Vis
Rens alle
nye beskeder

• Bytte ny iPhone hos Telia?

Hej.

Jeg har købt en hvid iphone 8 privat handel.
    Der er kvittering dateret d. 14/9-18 fra Telia, hvor det fremgår at den er købt på en afdragsordning.

Kassen er stadig folieret og fuldstændig som ny.

Jeg kunne godt tænke mig telefonen i en anden farve, så spørgsmålet er om I tror der er nogen chance for at få den byttet til en anden farve i en Telia butik?

På forhånd tak

Originally posted by Hoff- View Post
    Hej.

Jeg har købt en hvid iphone 8 privat handel.
    Der er kvittering dateret d. 14/9-18 fra Telia, hvor det fremgår at den er købt på en afdragsordning.

Kassen er stadig folieret og fuldstændig som ny.

Jeg kunne godt tænke mig telefonen i en anden farve, så spørgsmålet er om I tror der er nogen chance for at få den byttet til en anden farve i en Telia butik?

På forhånd tak
    Er mobilen købt online, så skal den sendes ind, men du kan godt være heldig at finde en sælger (i en fysisk butik) som vil bytte den.

Ved ikke med afbetalingsordning ( afdragsordningen hænger på mobilen og hvis sælger ikke har betalt den ud, så skal der jo laves en ny).

Frank
    -

Kommenter

Originally posted by fwrb4 View Post

Er mobilen købt online, så skal den sendes ind, men du kan godt være heldig at finde en sælger (i en fysisk butik) som vil bytte den.

Ved ikke med afbetalingsordning ( afdragsordningen hænger på mobilen og hvis sælger ikke har betalt den ud, så skal der jo laves en ny).

Frank
      Den er købt fysisk i en Telia butik i fredags.
      På kvitteringen fremgår det at køber har betalt første afdrag. Derfor er jeg lidt i tvivl om hvorvidt de vil bytte den, da der stadig er 'gæld' involveret.
      Men omvendt er det jo en sprit ny telefon der reelt bare ønskes byttet til en anden farve.

Kommenter

På kvitteringen fremgår det at køber har betalt første afdrag. Derfor er jeg lidt i tvivl om hvorvidt de vil bytte den, da der stadig er 'gæld' involveret.
        Men omvendt er det jo en sprit ny telefon der reelt bare ønskes byttet til en anden farve.
        Jeg syntes du skulle give det et forsøg.

-

Kommenter

Hvad endte det med?

Kommenter

Arbejder...
          X