Reklamebanner

Slå sammen

Bekendtgørelse

Slå sammen
No announcement yet.

Bækreftelse min r**

Slå sammen
X
  • Filter
  • Tid
  • Vis
Rens alle
nye beskeder

• Bækreftelse min r**

sådan noget lort hvorfor vil de har at man skal bekræfte sine konto oplysninger og når man så gøre det siger den at den er ugyldig jeg kan hverken hente eller opdater mine apps jeg er hverken i minus eller sådan noget men har hverken penge i mit konto burde det være sådan nu skal jeg vente til jeg for løn for at opdater mine apps? Kender i et udvej ville meget gerne vide det

Velkommen til Mobildebat. Dog har jeg Tilladt mig at rette i overskriften, da den ikke overholder de gode tone som vi sigter på er her på Mobildebat.

Hvilket kort har du. Hvis det kortet er ugyldig, er det måske din bank du skal kontakte. Hvis det er et debet kort, kan du ikke lave overtræk og sikkert derfor at Apple siger det er ugyldig hvis der ikke er penge på kontoen. Visa og Dankort kan godt over trækkes.

/MOD
    -

Kommenter

Hvis du ingen penge har på kortet og prøver at købe en app, der så ikke går igennem, vil der også bliver spærret for opdateringer indtil der er penge på kortet igen.
      Primær: iPhone 7 128GB Jetblack
      Ekstra: Samsung Galaxy S7

Kommenter

Undskylder mit sprog. Var bare lidt forvirret da jeg rykkede samsung til iphone. Tak for hjælpen

Kommenter

Arbejder...
        X