Reklamebanner

Slå sammen

Bekendtgørelse

Slå sammen
No announcement yet.

Facebook app indlæser ikke opslag

Slå sammen
X
  • Filter
  • Tid
  • Vis
Rens alle
nye beskeder

• Facebook app indlæser ikke opslag

Hej MD.

Er der andre end mig der har problemer med fb appen efter seneste opdatering?

“Seneste” er forsvundet og kan pt kun se 2 opslag. Den loader simpelthen ikke flere opslag. Har prøvet at slette appen og hente den igen, men det hjalp ikke noget.

Andre idéer?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Ja min driller os. Vidste ikke om det var pga jeg kørte 11.3 beta..
    Men det er sikkert det fandens facebook. Det er ikke fordi de ikke opdaterer.. de opdaterer sgu hele tiden.

Kommenter

Har du prøvet at trække ned for at refreshe?

På iPhone skal jeg altid gøre det, når jeg går ind i en gruppe. Det behøver jeg ikke på Android, selv om jeg nogle gange gør det alligevel for at være sikker..

Kommenter

Originally posted by qark6
        Ja min driller os. Vidste ikke om det var pga jeg kørte 11.3 beta..
        Men det er sikkert det fandens facebook. Det er ikke fordi de ikke opdaterer.. de opdaterer sgu hele tiden.

Ja måske en gang for meget. Hehe

Kommenter

Originally posted by PMJ
          Har du prøvet at trække ned for at refreshe?

På iPhone skal jeg altid gøre det, når jeg går ind i en gruppe. Det behøver jeg ikke på Android, selv om jeg nogle gange gør det alligevel for at være sikker..
          Jep. Hjælper ikke, men alle nyere indlæg ser ud til at komme med. Min vens X’er har ikke dette problem og han mangler heller ikke valgmuligheden “Seneste”...

Kommenter

Originally posted by P.Lasse View Post

Jep. Hjælper ikke, men alle nyere indlæg ser ud til at komme med. Min vens X’er har ikke dette problem og han mangler heller ikke valgmuligheden “Seneste”...

Jeg ved ikke helt hvad du mener med Seneste. Det er ikke en funktion jeg har benyttet eller lagt mærke til. Kan kun finde den under menuen->nyheder->seneste. Der er den også på min Android, bortset fra at 3 første menupunkter fra undermenuen kan ses direkte i hovedmenuen.
            Last edited by PMJ; 18-03-18, 11:29.

Kommenter

Originally posted by PMJ

Jeg ved ikke helt hvad du mener med Seneste. Det er ikke en funktion jeg har benyttet eller lagt mærke til. Kan kun finde den under menuen->nyheder->seneste. Der er den også på min Android, bortset fra at 3 første menupunkter fra undermenuen kan ses direkte i hovedmenuen.
              Nå underligt. Skjulte en af genvejene og så kom Seneste tilbage. Hmm

Kommenter

Arbejder...
              X