Reklamebanner

Slå sammen

Bekendtgørelse

Slå sammen
No announcement yet.

Opdater apps over 150mb på mobilens netværk?

Slå sammen
X
  • Filter
  • Tid
  • Vis
Rens alle
nye beskeder

• Opdater apps over 150mb på mobilens netværk?

Er der en måde man kan opdatere apps over 150mb på mobilens netværk?

Forstår ikke hvorfor Apple skal bestemme at jeg ikke må opdatere og hente apps over 150mb på mobilens netværk?

Fuldstændig meningsløst.

Sent fra min X’er

Ja. Take it or leave it.

Endnu mere tosset fordi jeg har et navigatinsprogram som sagtens kan hente kort ned efterfølgende, via mobildata, der fylder over 500MB for skandinavien alene.

Kommenter

Originally posted by PMJ
      Ja. Take it or leave it.

Endnu mere tosset fordi jeg har et navigatinsprogram som sagtens kan hente kort ned efterfølgende, via mobildata, der fylder over 500MB for skandinavien alene.
      Det er belastende når apps og updates bliver større og større, at Apple ikke følger med. Pinligt at det skal være sådan i 2018.

Sent fra min X’er

Kommenter

Originally posted by Stefan1980

Det er belastende når apps og updates bliver større og større, at Apple ikke følger med. Pinligt at det skal være sådan i 2018.

Sent fra min X’er
        Ja de kunne advare som Android gør. Og så ellers lade en selv bestemme hvad der skulle ske..

Kommenter

Originally posted by qark6 View Post

Ja de kunne advare som Android gør. Og så ellers lade en selv bestemme hvad der skulle ske..
          Fuldstændig enig.

Kommenter

Originally posted by Stefan1980

Fuldstændig enig.
            Jeg ved ikke hvad jeg skal bruge de 45 GB jeg har. Må ikke bruge dem for apple.. ha ha ha

Kommenter

Originally posted by qark6

Jeg ved ikke hvad jeg skal bruge de 45 GB jeg har. Må ikke bruge dem for apple.. ha ha ha
              Hehe. Jeg har selv 20gb som jeg kunne bruge på at opdatere app

Kommenter

Arbejder...
              X