Reklamebanner

Slå sammen

Bekendtgørelse

Slå sammen
No announcement yet.

Utro mand ?

Slå sammen
X
  • Filter
  • Tid
  • Vis
Rens alle
nye beskeder

• Utro mand ?

Originally posted by admin
    Okay synes måske det er lidt hårdt... Det er jo ikke en mega gigant multi selskab, men bare et selskab der vil LYTTE til sine kommende kunder. Hvis vi på mobil debatten kan få prisen længere ned, så bør vi nogen gange godt kunne se lidt gennem fingerne.. Tænk på at det er det først mobil selskab der høre sine kommene kunder om hvis de synes om deres produkt og gerne vil lave det VI ønsker..
    Du har i princippet ret. Jeg synes også initiativet er udemærket - men man kunne måske lige gøre sig selv den tjeneste at sætte sig ind i reglerne for debatten. Firmalogo i brugerprofil og klar reklame-tag i signatur er meget tydelig overskridelse. Desuden har vi modtaget en større mængde klager fra andre brugere på debatten - der også vil have lov...
    Jeg kan ikke se forskel på det som M1 gør og som Frank Rasmussen gør - det er sku bedre at han spiller med åbne kort så man ved hvor han kommer fra istedt for at kalde sig Børge og komme fra M1. I mine øjne er det sober kommunikation der ikke fortjener gule kort!

Utro mand ?

Jeg tror desværre jeg lever sammen med en mand , som er begyndt at være mig utro. Jeg ønsker ingen kommentar til dette eller ønsker meninger til hvorvidt jeg skal undersøge sagen eller ej, for den har jeg overvejet kraftigt .

Sagen er den , at jeg har set han har en tekstboks fremme på skærm, som ikke er hverken FB messsenger eller alm SMS. Den var med mindre skrift . Og jeg kunne se en grå dialog i højre side og en grøn eller blå dialog i venstre side . Faktisk som alm tekst besked på iPhone , men det var alligevel ikke den , men anderledes ,

Jeg kom lidt uanmeldt bag ham, og kunne derfor tydeligt se det var en dialog (der var også sendt en kyssesmiley på den ene)

I øjeblikket hvor han opdager jeg står bag ham, kører han tommelfingeren op i en hurtigt bevægelse , og beskeden er væk og tilbage til en musik app vi bruger meget. Efterfølgende lå der IKKE noget åbent tekstprogram i multitask baren (den man får frem når man dobbelt klikker på Home)

Jeg ved hvad jeg så, men han benægter og siger jeg har set syner .

Han har umiddelbart ikke nogle skumle apps på telefonen .

Hvad kan den app hedde , som jeg har set og som kan lukkes med et finger strøg ?
    Og som ikke ligger under programmer (jeg kan i al fald ikke se noget suspekt og unormalt)

Er der nogen af jer der kan genkende denne funktion ? Og ved hvad jeg evt skal lede efter hvis jeg skal finde noget ? Jeg VIL tage ham i løgnen , så jeg kan konfrontere. 😔

En anden ting. Hyppige Lokaliteter er slået til alle steder , men den har ikke vist en eneste lokalitetet de sidste dage , trods den står aktiv ? Kan man slå det fra nogen steder ? Så den stadig ser ud som om den er aktiv?

Kommenter

Sv: Utro mand ?

Måske Tinder
      https://appsto.re/dk/zuuPG.i

Kommenter

Tak for svar. Men lukker den app HELT ned når man bare swiper med fingrene op af? Og tilmed er væk fra multitask over programmer der kører i baggrunden ?

Umiddelbart tror jeg det er en app man aktivere ved at "ringe" op til et nummer (en kode) som når man foretager et helt almindeligt opkald . Og tror det er mere skummelt end Tinder . Noget der er skjult over alt for folk der ikke lige ved hvad de skal lede efter . Har set apps igennem .

Kommenter

De ting du skriver, kan man ikke på iPhone, med mindre den er jailbroken.

Jeg bruger ikke selv Tinder, men det er bare det populæreste på området og er kendt for at man swiper højre eller venstre på billederne afhængig af om man kan lide eller lide personen.

Men er det ikke bare swipe op i task-switcheren han har gjort og dermed afsluttet app'en.

Han kan have slettet den eller anden app siden, men du kan måske finde den ved at tjekke app-store->opdateringer->købt->ikke på denne iphone (måske under alle, hvis den ikke er slettet)..

Kommenter

Tak for svar . Kan man se på telefonen hvis den er jailbroken på een eller anden måde ?

Jeg har selv ret meget styr på iPhone, og jeg kan ikke bare smide et åbent program op/væk ved at køre fingeren opad . (Og i så fald , ville den altid kunne findes i multitask og køre der bag ved . Der lå intet . Kun standdard iPhone kameraet lå der som hvis kan skulle tage et billede )

Jeg har netop været inde og se i app store . Og der ligger jo en del, som ikke findes længere på telefonen. Men umiddelbart ligger der ikke noget mistænktsomt )

Jeg ønsker virkeligt tage ham i det her . Jeg har måske 10 % tvivl - men jeg SÅ det jo med mine egne øjne. Og han benægter . Og så må jeg jo selv finde ud af det . Selvom det nok bliver svært 😔

Men tak for svaret

Kommenter

Han swippede bare opad MIDT på skærmbilledet . Ikke nede over Homeknappen. Men bare midt på skærmen

Kommenter

Originally posted by HJK80
                Tak for svar . Kan man se på telefonen hvis den er jailbroken på een eller anden måde ?
                Så har den en app store kaldet Cydia. Men der er ikke Jail-break til aller nyeste IOS. Han skal også være ret nørdet for at gøre det.
                Jeg har selv ret meget styr på iPhone, og jeg kan ikke bare smide et åbent program op/væk ved at køre fingeren opad . (Og i så fald , ville den altid kunne findes i multitask og køre der bag ved . Der lå intet . Kun standdard iPhone kameraet lå der som hvis kan skulle tage et billede )
                Jo, i taskswitcheren fjerner du et program ved at swipe den op. Kan tænkes at du ikke så han klikkede enten 2xhomeknap eller 3d trykkede på venstre kant for at fremkalde taskswitcheren.

Kommenter

Originally posted by HJK80
                  Han swippede bare opad MIDT på skærmbilledet . Ikke nede over Homeknappen. Men bare midt på skærmen
                  Nyere iPhones (6s, 7, men ikke 5se) er trykfølsomme og kan også fremkalde taskswitcheren ved hårdt tryk i venstre side.

Kommenter

Originally posted by PMJ
                    Så har den en app store kaldet Cydia. Men der er ikke Jail-break til aller nyeste IOS. Han skal også være ret nørdet for at gøre det.

Har søgt på cydia, ICE og installer . De findes ikke på tlf . Det er en iPhone 7 han har ...han er ikke specielt nørdet , men ved han kender nogen der er .

Jo, i taskswitcheren fjerner du et program ved at swipe den op. Kan tænkes at du ikke så han klikkede enten 2xhomeknap eller 3d trykkede på venstre kant for at fremkalde taskswitcheren.
                    Jeg kom bag ham og gik 4 meter mens jeg kunne de præcis hvad der skete på skærmen helt tydeligt . Han hørte mig først komme bag ham , da jeg var meget tæt på ham, og så han lukkede samtale boksen helt og alene ved at swippe tommelfingeren opad , hvorefter skærm var tilbage på vores sonos app hvor han sad og roede med lyd .
                    Jeg spurgte hvem han skrev med , og det næste var desværre en kraftig reaktion , på trods af jeg bare spurgte almindeligt uden det var for at snage . Har aldrig tvivlet på ham før eller snaget i hans ting!!! Derfor undre det mig enormt . Både det jeg så, men også hans voldsomme reaktion. Jeg blev staks underlig , og hev telefon ud af hånden på ham, og dobbelt klikkede , men som sagt lå der ingen igangværende samtaler af nogen art i multitask . Jeg véd hvad jeg så !!! 1000%

Sørgeligt jeg skal ned på det her plan og snage og være mistroisk . Har det a h til!! Og når manden ikke vil være ærlig og tilsyneladende laver ting bag min ryg, så må jeg jo selv finde svaret .

Findes der i øvrigt en app/et program/ekstern server (hvad ved jeg) som kan bruges vis iPhone , som gør det muligt komme ind i selve program ved at starte telefonen op som når man vil foretage et opkald , indtaste et nummer (som så er koden og som åbner dette program ?? Det syntes jeg nemlig også jeg har set på et tidspunkt . Men den gang fattede jeg ikke mistanke) Jeg har aldrig gloet i hans ting før . Vi kender blot hinandens koder til telefonen. Men de to gange jeg har set noget underligt, har jeg fået det kastet lige i ansigtet .

Han siger jeg har set syner og at jeg skal opsøge en psykolog 😳 Hverken min hjerne eller øjne fejler noget !!!! Jeg er sur , og utryg .100 på han skjuler noget for mig 😔

Kommenter

Kameraet lå åbent i multitaskbaren. Sådan åbent og klar som når man vil tage et billede ..

Hvis den er jailbraket , så kan det vel være så skummelt , så apps i multibaren kan camoufler sig agtigt og ligne en anden app der kører , eller hva...

Hmm..

Kommenter

Kære HJK80!
                        Jeg er super ked af at læse det du skriver. Jeg kan sagtens fornemme de ting du beskriver, og hvor må det bare gøre ondt i maven at tænke på.

Om jeg har den rette løsning ved jeg ikke. Men jeg vil nu alligevel give mit besyv med. Hvis din kæreste går så meget i forsvarsposition som han gør når du stiller spørgsmål, så tyder det altså på at han ikke har rent mel i posen. Og i det tilfælde ville jeg nok ikke gå så meget op i hvilke programmer der kører/har kørt på hans telefon. Jeg ville sige helt åbent til ham at min tillid til ham er forsvundet og at jeg ikke vidste om jeg kunne stole på ham igen. Og så - på en eller anden måde - gøre ham det forståeligt at jeg ville tage vores forhold op til overvejelse.

Det er måske hårdt at tænke på at et forhold kan slutte sådan, men hvad er bedre, at du hele tiden går og er mistænksom og virker mut og sur, eller at I får talt åbent om jeres forhold og får bragt det ud af verden.

Jeg ville vælge det sidste. Og så hjælper det ikke at du kan smide beviser i hovedet på ham, det bliver bare til en skyttegravskrig hvor I graver jer dybere og dybere ned på hver jeres side af fronten.

Håber det bedste for jer.

Swyped from my Huawei P9
                        John Doe
                        Husk at læse vore regler for mobildebat.dk

Kommenter

Lige med de ting du skriver ville mine alarmklokker også ringe.
                          Bare det at han mener du skal besøge en psykolog er en alvorlig forsvarsreaktion, hvis der ikke var noget viste han dig hvad det var han lavede.
                          Man skal sgu kunne stole på hinanden i et forhold og kan man ikke det, så er det forhold ikke meget værd.

Kan du ikke tracke ham via imessage og kortet når du trykker på i tegnet oppe i højre hjørne, for han hvis han er utro jo besøge den udkårne.
                          Jeg kan ikke svarer dig på det med de apps, men det skal nok kunne lade sig gøre, hvis ens telefon er jailbreaket og man finder de apps.

Desuden syntes jeg du skal kigge på hans måde at opfører sig på, hans måde at skjule ting, du kan også vælge at spørge om noget du har spurgt om, med et par dages mellemrum, på et tidspunkt falder han i fælden, det var sådan jeg opdagede utroskab i et tidligere forhold. Og så har John Doe også fat i noget af det rigtige.
                          Full time Can. El. ikke mere med hang til Æble devices - iPhone 7 - iPad Pro - Surface Pro 3

Kommenter

Uanset følelser/holdninger... synes jeg at det er på sin plads at advarer om at man i denne situation kan komme til at krydse klinge med straffelovens §263
                            https://www.ret-raad.dk/blog/aflytni...affelovens-263

Kommenter

Utro mand ?

Det behøves jo heller ikke være en dating app. Det kunne jo også være nogen af alle de Messenger programmer der bruges nu til dags.

WhatsApp
                              Kik
                              Snapchat
                              Viber
                              Line
                              osv..

Bruger ikke selv nogen af ovenstående, men de er jo ret populære.

Du siger han swiper fingeren op, også forsvandt det - kunne det ikke være et billede. Du siger også hans sidst åbne app, var kameraet. Man kan jo også se sine billeder, i kamera appen.

Det her er en helt anden vinkel. Kunne han ikke ha' stenet på et billede, og da han hører dig "vågner han op" og går tilbage til der hvor han kom fra.

Måden han tackler det på er højst besynderlig, vil jeg give dig ret i. Men jeg er har selv en kæreste, der ikke er sen til at spørge hvem jeg skriver med, og har til tider givet hende et lidt "hårdt" svar, fordi jeg bliver irriteret over at blive tjekket op på. Det sker ofte, men ikke hver gang. Jeg har dog aldrig bedt hende om at søge hjælp, når hun har spurgt.

Jeg kan med ro i sindet sige, at jeg IKKE er min kæreste utro. Ville godt turde sige hvis jeg var utro her, da jeg jo er anonym.

Du siger også du intet mistænkeligt kan finde på hans telefon, hverken apps, tidligere lokationer mm. Det kan jo være fordi der faktisk ikke er noget.

Måske er det noget andet han tumler med, siden han er så udad reagerende.

Tager måske helt fejl. Men vil lige komme med en anden vinkel på historien.

Håber i for det løst, på den ene eller anden måde.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Kommenter

Arbejder...
                              X