Reklamebanner

Slå sammen

Bekendtgørelse

Slå sammen
No announcement yet.

TomTom i CarPlay

Slå sammen
X
  • Filter
  • Tid
  • Vis
Rens alle
nye beskeder

• TomTom i CarPlay

jeg har selv lige købt en 3510i hos www.tele-k.dk og det gik da fint nok. Jeg lavede hele handlen på minde end en uge =) Og har telefonen nu!

TomTom i CarPlay

Har bestilt mig en ny bil, som skulle komme engang i næste uge - og den har Apple CarPlay. Har slet ikke fulgt med, hvad angår den funktion, da jeg ikke regnede med jeg skulle have det. Men hvordan foregår det - jeg har TomTom's "gamle" app, den hvor man henter hele europa kortet ned, og kan navigerer offline. Mit spørgsmål er, popper den app så bare op på skærmen, også kan jeg bruge TomTom direkte på bilens skærm, eller er det noget appen skal understøtte ?

Har også læst noget med, at det kun er Apples eget Maps der virker på CarPlay - men kan det være rigtigt ?

Ellers nogen der har erfaringer med CarPlay - kunne godt tænke mig at hører om i bruger det, og hvor godt/dårligt det fungerer

Kommenter

Sv: TomTom i CarPlay

Start med YouTube. Der er en masse hands on. Men ja det er kun en lille håndfuld Apps der virker. Den blæser ikke bare skærmbilledet op på bilens display. Jeg læste for nyligt hvordan man kunne få Google maps til at virke. Men det var vist en fejl at det virkede så det blev måske lukket igen.

Kommenter

Har kigget en del på YouTube nu - og syntes det hele virker en del skrabet. Umiddelbart kan man kun smide Apples eget Maps op - fandt også en guide til Google Maps, men så vidt jeg fik ud af det, så ville det kun være lyden man fik over CarPlay, også kan det jo være det samme - og som du siger, så er det en fejl der gør det kan lade sig gøre, så ja, det er sikkert allerede rettet.

Men tak for svaret. Spørgmålet gik ud på, om man kunne smide TomTom op på skærmen, og det kan man desværre ikke. Havde ellers været genialt - men hvad pokker skulle TomTom så tjene penge på, hvis jeg bare brugte deres gamle app, med alle deres kort

Kommenter

Ja jeg søgte også efter jeg havde skrevet indlægget. Fandt også at det kun var lyden. Den var vist fra april måned artiklen så jeg havde glemt detaljen med det kun var lyd. Ligesom med smarte ure så føler jeg det er noget der trænger til en del mere udvikling før man rigtig kan bruge det.

Bevares, hvis bilen har det skal det da prøves. Men det er ikke fordi de har givet den hele armen endnu :)

Kommenter

Helt enig. Det er noget tyndt - men det handler jo bare om at Apple, skal lukke lidt op, også skal udviklerne "bare" gøre sådan, at deres apps understøttes på CarPlay - som jeg har forstået det, så dukker de apps der er understøttet op under CarPlay menu punktet på ens iPhone, også kan man vælge fra eller til.

Men kan selvfølgelig bruge Apples eget Maps - ville bare gerne ha' haft en offline løsning, da jeg skal bruge det ned igennem Tyskland her om et par uger.

Men havde det ikke været fordi det fulgte med, så havde jeg ikke valgt at tilkøbe det. Der er for lidt funktioner i det

Kommenter

Arbejder...
            X