Announcement

Collapse
No announcement yet.

Opdatering af apps

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Opdatering af apps

Jeg kan simpelthen ik få min tlf til at opdatere apps automatisk, umiddelbart står indstillingerne korrekt som jeg ser det.
    Andre der har oplevet det og ved hvad man evt kan gøre?

Genstart telefon. Koble på WiFi eller tillad den at bruge mobil-data. Sikre at energisparefunktion ikke er slået til.

Comment

Originally posted by PMJ View Post
      Genstart telefon. Koble på WiFi eller tillad den at bruge mobil-data. Sikre at energisparefunktion ikke er slået til.
      Alt det er prøvet

Comment

Vil den opdatere manuelt?

Ellers kan du prøve at logge ud og ind igen. Først indstillinger->iTunes & App Store. Ellers iCloud.. Det er nu mest på Mac at jeg har hørt folk skulle gøre det, for at løse et problem.

Comment

Ja vil den gerne. Men den viser heller ikke at der er opdateringer før man går i app store.
          Det var også et problem på min gamle iPhone.

har prøvet at logge ud af iTunes uden held.
          Last edited by teddyB; 2 weeks ago.

Comment

Mon du er for utålmodig. Af batterihensyn tror jeg den helst vil udføre sådanne operation, når den er fuld opladet, men stadig tilsluttet lader.

Når det er sagt, så køre app-store heller ikke for godt her i dag. Ved ikke om de har problemer. Hvert fald har den hængt flere gange, men slukning af wifi på tlf hjalp.

Comment

Min sidder til strøm og er fuldt opladet

Comment

Ok meget mærkeligt. Nu har den lige opdateret.

Comment

Working...
                X