Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ipad browser

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ipad browser

har skiftet min ipad air ud med en ipad Pro ,har i denne ombæring mistet min foretrukne browser ,atomic web browser
    da den ikke findes i app store mere ,savner en browser der kan det samme ,har især brugt funktionen gemte websider ,hvor man kan downloade websider og have dem liggende ,syntes det er rart når vi sejler eller på ferie i ulandet ,at men kan have nogle oplysninger ved hånden .uden internet ,er der nogen der evt kan anbefale en

Safari burde sagtens kunne gemme sider offline. Når du vælger “Føj til læselisten” bliver du spurgt om du vil arkivere offline eller ej.
    |iPSE 64GB SpaceGrey|iOS10|@Telia|

Comment

Okay , prøver kigge på det
      syntes bare safari er lidt rodet at bruge

Comment

Ellers kan du inde i appstore under “Købt” finde alle de apps du har hentet igennem tiden og downloade dem igen. Også dem Apple har fjernet fra appstore.
        Primær: iPhone 7 128GB Jetblack
        Ekstra: Samsung Galaxy S7

Comment

har fundet den under køb i itunes ,kan bare ikke finde ud af at downloade den
          Last edited by Klinse; 1 week ago.

Comment

Har du trykket på Skyen?
            Primær: iPhone 7 128GB Jetblack
            Ekstra: Samsung Galaxy S7

Comment

Vis jeg tjekker købte apps via pc kan jeg se den , men tjekker jeg købte apps på iPhone eller ipad kan jeg sket ikke finde den

Comment

Hvis den ikke blev opdateret til 64bit inden udviklingen stoppede, så er løbet kørt. Men vil også anbefale at kigge et alternativ, når udviklingen er stoppet.

Comment

har haft den på min ipad air 2 ,ved ikke hvad der er sket ,men væk er den .
                  Har købt Icab mobile og håber den kan gøre det

Comment

Working...
                  X