Announcement

Collapse
No announcement yet.

Print fra Ipad

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Print fra Ipad

Jeg har nogle gange brug for at printe nogle symønstre fra min iPad. Jeg har en trådløs Epsonprinter, som fungerer rigtig godt. Men jeg har brug for at kunne vælge en indstilling, som på computeren hedde noget i stil med ‘print i faktisk størrelse - skalér til 100%’ eller lignende. Men det kan jeg ikke på iPad. Der er ganske få muligheder i den indbyggede printerfunktion og skalering er ikke en del af dem.

Findes der en app, som kan hjælpe med at printe og giver mulighed for at vælge om printeren skal skalere?

Det er primært fra iBooks og det kan Epson eget program ikke samarbejde med - eller jeg kan i hvert fald ikke finde ud af det...

Er det pdf?

Kan du så ikke bruge en anden pdf-reader eller cloud fil tjeneste som Epsons egen app fungere med?

Comment

Det er PDF ja.
      Jeg har ikke kunnet finde sådan en app

Comment

Når jeg kigger i app store, så understøtter Epson appen følgende fil tjenester:
        box
        dropbox
        google drive
        microsoft onedrive
        Chancen er, at du allerede har en af dem.. Især google drive, hvis du har en google konto..

De har alle en fil-manager app, hvor du kan se pdf'er direkte. De integrere iøvrigt også med Apple's nye arkiv app i ios 11, som kan samle flere tjenester under ensartet brugerflade.

Så gem dine pdf'er der og du kan printe fra Epson appen.

Comment

Jeg kan godt printe fra Epson app, men ikke skalere.
          Hvis jeg forsøger at logge ind på Dropbox, så crasher appen og går ned.
          Jeg kan åbne fra Google drev, men jeg får stadig ikke muligheden for at vælge faktisk størrelse

Comment

Originally posted by Esseline View Post
            Jeg kan godt printe fra Epson app, men ikke skalere.
            Hvis jeg forsøger at logge ind på Dropbox, så crasher appen og går ned.
            Jeg kan åbne fra Google drev, men jeg får stadig ikke muligheden for at vælge faktisk størrelse
            Ok, fra din beskrivelse fik jeg indtryk af at skalering var muligt i Epson app'en. I beskrivelsen kan jeg se det er muligt at printe med eller uden margener. Ved ikke om det gør en forskel..

Jeg prøvede at hente app'en, selv om jeg ikke har en printer. Den crasher også med dropbox her, så Epson har nok et problem i app'en der skal rettes.

Jeg googlede iphone print og der er en app som hedder printer pro, der lader til at kunne det du efterspørger ud fra skærmbillederne. Det er desværre ikke gratis, men de har en gratis version til at teste om det den vil virke med din printer:
            https://itunes.apple.com/us/app/prin...399679167?mt=8

Comment

Working...
            X