Reklamebanner

Collapse

Announcement

Collapse
No announcement yet.

Popup reklamer

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Popup reklamer

hej.

jeg er begyndt at få popup reklamer på min Android mobil. De kommer frem når jeg låser telefon op og engang imellem kommer de også op når telefonen er åben. Det ser ud til at det er reklamer som er administreret af google så jeg tænker om jeg har fået slået noget til eller der er kommet en opdatering som har slået det til?

Som notifikationer? Så hold fingeren nede på dem og find ud af hvilken app der står bag.

Comment

Det er annoncer der fylder hele siden og det er annoncer fra danske firmaer som ok benzin, dba osv
      Attached Files

Comment

Og nogle af annoncerne er med lyd og/eller video

Comment

Er det i web browseren?

For ellers kan du vel i task switcheren se hvilken app det er.

Og/eller står der i notifikationer at en app køre i baggrunden og/eller har lov til at vise oven på andre apps?

Hvilken telefon er der tale om?. Billige Kina telefoner har alt muligt skidt med fra fabrikken og det kan være svært at fjerne.

Comment

Det er ikke i browseren det er "bare" på skærmen og de kommer frem selv om man lukker alle kørende apps (trykker på firkanten og swiper alle væk eller trykker luk alle). Heller ikke noget i notifikationer. Det er en Sony xz

Comment

Originally posted by Haardberg View Post
              Det er ikke i browseren det er "bare" på skærmen og de kommer frem selv om man lukker alle kørende apps (trykker på firkanten og swiper alle væk eller trykker luk alle). Heller ikke noget i notifikationer. Det er en Sony xz
              kan du ikke se den under kørende programmer og dermed idenficere hvilken app det?

Jeg har en ældre Sony Z2 tablet og i kørende programmer har de alle en bjælke med programnavnet stående.

Comment

Har du evt. installeret et tredjepart tastatur, animeret baggrund, dagdrøm eller lignende?

Comment

Originally posted by PMJ View Post
                  kan du ikke se den under kørende programmer og dermed idenficere hvilken app det?

Jeg har en ældre Sony Z2 tablet og i kørende programmer har de alle en bjælke med programnavnet stående.
                  Hmm, hvor er det nu man ser de kørende apps? Har nyeste android

Comment

Har du evt. installeret et tredjepart tastatur, animeret baggrund, dagdrøm eller lignende?
                    Gør ikke I sådan noget hejs.

Comment

Hmm, hvor er det nu man ser de kørende apps? Har nyeste android
                      Der hvor du selv nævnte. Trykkede på firkanten og lukkede apps.

Comment

Der hvor du selv nævnte. Trykkede på firkanten og lukkede apps.
                        OK. Man kan godt se at reklamen ligger derinde, hvis man trykker på firkanten mens reklamen er der. Hvis man så trykker på hjem, når reklamen er der, så forsvinder reklamen og den forsvinder også inde i kørende programmer.

Comment

OK. Man kan godt se at reklamen ligger derinde, hvis man trykker på firkanten mens reklamen er der. Hvis man så trykker på hjem, når reklamen er der, så forsvinder reklamen og den forsvinder også inde i kørende programmer.
                          Står der ikke et navn? Vi leder efter synderen.

Jeg syntes det er blevet meget svært for apps at gemme sig i nyere Android. Også på en måde jeg ikke bryder mig om med permanente notifikation (Findes heldigvis apps der kan skjule).

Comment

Står der ikke et navn? Vi leder efter synderen.

Jeg syntes det er blevet meget svært for apps at gemme sig i nyere Android. Også på en måde jeg ikke bryder mig om med permanente notifikation (Findes heldigvis apps der kan skjule).
                            Der står intet navn på synderen

Comment

Har lige set at der midt på reklamerne står Google play. Se den vedhæftede fil
                              Attached Files

Comment

Working...
                              X