Announcement

Collapse
No announcement yet.

P 20 pro

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

En lidt mere kritisk anmendelse af dens evner:
    https://www.youtube.com/watch?v=c3jZIVNmGlQ
    Vurderingen er stadig positiv, men røre lidt mere ved de forskellige features begræsninger.

Comment

øv øv er stødt på flere problemer med Gear S3 og P20 pro

Gear app'en siger P20 pro ikke er understøttet så jeg kan bl.a ikke hente andre urskiver eller programmer og få dem på gear uret. appen installere fint men når man vil bruge forskellige funktioner i app'en så melder den at enheden ikke understøttes..

håber selvfølgelig bare det er Gear app'en der skal opdateres fra samsungs side... men pt. er det værd at tage højde for hvis man har et Gear S3

det samme gælder ved P20 Lite og P20 alle er afprøvet, undre mig lidt da det ikke er et problem på Mate 10 pro eller Mate 10 Lite
      --- primær: Oneplus 2 (på vej med posten), Oneplus One og HTC ONE M8

--- Backup: LG G3, Note 4

Comment

Originally posted by DK_iceman View Post
        øv øv er stødt på flere problemer med Gear S3 og P20 pro

Gear app'en siger P20 pro ikke er understøttet så jeg kan bl.a ikke hente andre urskiver eller programmer og få dem på gear uret. appen installere fint men når man vil bruge forskellige funktioner i app'en så melder den at enheden ikke understøttes..

håber selvfølgelig bare det er Gear app'en der skal opdateres fra samsungs side... men pt. er det værd at tage højde for hvis man har et Gear S3

det samme gælder ved P20 Lite og P20 alle er afprøvet, undre mig lidt da det ikke er et problem på Mate 10 pro eller Mate 10 Lite
        Måske det skyldes oreo

Comment

Dem som modtager de ønsker må gerne komme med nogle indtryk. Overvejer den helt vildt i tiden

Comment

Originally posted by Nokia N82 View Post

Måske det skyldes oreo
            nej for Mate 10 pro kører OREO

Comment

Originally posted by DK_iceman

nej for Mate 10 pro kører OREO
              Mate 10 pro har en fæl fejl med phone manager, som lukker apps ned samt vrøvl med Bluetooth. Indrømmet af huawei og rettes i opdatering. Hvis den ellers kommer.

Sendt fra min SM-A530F med Tapatalk

Copy, Right?

Comment

Originally posted by Buford View Post
                Mate 10 pro har en fæl fejl med phone manager, som lukker apps ned samt vrøvl med Bluetooth. Indrømmet af huawei og rettes i opdatering. Hvis den ellers kommer.

Sendt fra min SM-A530F med Tapatalk
                ved jeg nu godt men det er ikke lige det vi snakker om her.. det er understøttelse af Gear S3, hvor en del funktioner ikke virker på hele p20 serien, da gear app siger modellerne ikke er understøttet, hvilket ikke er pga OREO, da der ikke er problemer med de funktioner i Mate 10 pro

Comment

Efter et par timer med pro 20, kan jeg da lige smide lidt synspunkter, den har en fin str, og den er super hurtig, men den er lidt kedelig, wau effekten er der ikke rigtig. Har ellers fået den i twilight. Syntes der var mere wau effekt da jeg åbnede min oneplus 5t i lavared, jeg har givet 4200 for min min, Havde jeg givet fuld pris for tlf. Have jeg nok følt mig snydt,
                  Ville jeg nok spare pengene og tage en Oneplus 5t istedet

Comment

Originally posted by aknedude
                    Efter et par timer med pro 20, kan jeg da lige smide lidt synspunkter, den har en fin str, og den er super hurtig, men den er lidt kedelig, wau effekten er der ikke rigtig. Har ellers fået den i twilight. Syntes der var mere wau effekt da jeg åbnede min oneplus 5t i lavared, jeg har givet 4200 for min min, Havde jeg givet fuld pris for tlf. Have jeg nok følt mig snydt,
                    Ville jeg nok spare pengene og tage en Oneplus 5t istedet
                    Hvor er den købt til 4200?

Comment

Jeg har haft min P20 Pro i et døgns tid nu, som min første Huawei efter et par Samsung telefoner og jeg har flere gange bandet og svovlet den væk og haft lyst til at levere den tilbage.
                      Først og fremmest manglede jeg en oversigt over apps, så man nemmere hurtigt kunne finde en app, man ikke bruger så tit. Men i stedet skal alle apps ligge på startskærmene?

Jeg kan ikke få min Screebl Pro til at holde skærmen tændt, når jeg sidder med den. Jeg kan ikke rigtig finde nogen indstillinger, som holder dens "orientation" i gang.

Jeg bruger Textra som besked app, men når jeg laver en genvej til en hurtig-SMS, så bliver den ved med at åbne Huawei's egen besked app i stedet for Textra. Og der kan jeg ikke skrive en SMS og sende den, når den app ikke er sat som standard app til beskeder.

Jeg synes notifikationslyset er AAAAALT for lille. Jeg kan nærmest ikke se det og tillige så sidder det lige på kanten af det skærmbeskyttelse, der kommer på telefonen som standard. Det hjælper sikkert heller ikke til med synlgheden.

Standardikonerne som WiFi, 4G, VoLTE osv fylder alt for meget af notifikationsbaren, så der ikke er plads til at se, når der kommer nye beskeder, e-mail osv. Og jeg har fjernet teleudbyder navnet for at give bare en smule mere plads.

I dag i bilen mens jeg streamede musik over Bluetooth mistede den forbindelsen 5 gange i træk ret hurtigt efter hinanden. Og 2 gange oplevede jeg at næste gang jeg satte mig ind i bilen og den fik forbindelse, så begynde den at afspille fra den normale afspiller med de 2 standard musik filer der er med i telefonen i stedet for at køre videre i Spotify, som den som oftest gør heldgvis. Og det er uden at bilen har stået stille ret længe, da jeg kører som kurér og er meget ind og ude af bilen i kort tid ad gangen.

Men jeg er imponeret over batteritiden tilgengæld. Det er virkelig dejligt.

Comment

Originally posted by Schmidt84 View Post

Hvor er den købt til 4200?
                        måske telia med abb
                        mobil nr 22 39 20 54

nu med over 47 plus handler

Comment

Købt hos Yousee, fandt lige ud af at Google music Ikke virker med Android Auto på Huawei tlf..... Syntes ellers jeg havde. Sat mig ind de fleste ting. Man blir så træt af ALT DET lort Huawei roder ved. HOLD FOR FANDEN NALLERNE VÆK. Amatører.

Comment

Originally posted by aknedude View Post
                            Købt hos Yousee, fandt lige ud af at Google music Ikke virker med Android Auto på Huawei tlf..... Syntes ellers jeg havde. Sat mig ind de fleste ting. Man blir så træt af ALT DET lort Huawei roder ved. HOLD FOR FANDEN NALLERNE VÆK. Amatører.
                            4200 kr... havde du en ekstra rabat "kupon" eller lign...

Comment

Kunne godt være man skulle vente og se om de får rettet nogle af de fejl

Comment

Originally posted by DaneX View Post
                                Jeg har haft min P20 Pro i et døgns tid nu, som min første Huawei efter et par Samsung telefoner og jeg har flere gange bandet og svovlet den væk og haft lyst til at levere den tilbage.
                                Først og fremmest manglede jeg en oversigt over apps, så man nemmere hurtigt kunne finde en app, man ikke bruger så tit. Men i stedet skal alle apps ligge på startskærmene?
                                Indstillinger-startskærm stil . Vælg skuffe

Jeg bruger Textra som besked app, men når jeg laver en genvej til en hurtig-SMS, så bliver den ved med at åbne Huawei's egen besked app i stedet for Textra. Og der kan jeg ikke skrive en SMS og sende den, når den app ikke er sat som standard app til beskeder.
                                Hent google app'en "kontaktpetsoner" og brug dens genveje /widgets.

Comment

Working...
                                X