Announcement

Collapse
No announcement yet.

SD kort crash

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• SD kort crash

Hej alle sammen

Jeg har for nyligt købt et nyt SD memory kort til min Galaxy s8+. Har sat kortet i mobilen og overført alle mine billeder (2600 ca).
    Her dagen efter kan jeg ikke komme ind og se mine billeder og der er bare et gråt billede med et udråbstegn i stedet for det seneste billede i mappe ikonet.
    Har forsøgt at sætte kortet over i en pc og fandt heldigvis nogle af billederne. Men desværre kun de 1800. Kan jeg på nogle måder måske genskabe eller finde de resterende billeder?

Ha en god aften

Mange hilsner
    Julie

Har du ikke stadig billederne fra kilden du kopierede fra? At gendanne bliver op ad bakke og du bør aldrig opbevare vigtige data på din telefon som ikke må gå tabt, hvis den den mistes. Derfor altid have en synkroniserings/backup løsning på dine data (bruger selv google photos til billeder).

Hvis du har købt et mærkevare sd-kort, så følger der ofte en licens til recovery software med. Men eller er en gratis mulighed:
    https://www.cgsecurity.org/wiki/PhotoRec

Efter at have brændt fingrene på billige sd-kort, holder jeg mig kun til kendte mærkevare som sandisk, kingston, samsung etc. Men stadig backup backup backup.

Comment

Originally posted by PMJ View Post
      Efter at have brændt fingrene på billige sd-kort, holder jeg mig kun til kendte mærkevare som sandisk, kingston, samsung etc.
      Amen to that

Comment

Har tidligere nævnt det herinde.

Jeg har haft stor succes med Recuva, fra firmaet Piriform.

Men ja... også mænd bør tage backup

Comment

Working...
        X