Announcement

Collapse
No announcement yet.

Problemer med Google play download og installation

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Problemer med Google play download og installation

Har netop udskiftet min Alpha med Galaxy S7.
    Har succesfuldt overført samtlige App's og kontakter.
    Skøn telefon hvor alt lader til at være tip top, lækkert og funktionsdygtigt.

Men, desværre er jeg stødt på et underligt problem, som jeg håber et klogt hoved herinde har et forslag til løsning på.

Jeg skulle bruge en ny App og gik derfor som vanligt på Google play.
    Valgte App'en og klikkede på INSTALLER.
    Skulle så vælge, om den skulle installeres på min Alpha eller min nye Galaxy S7.
    Valgte S7 og fik at vide, at download ville påbegynde om et øjeblik.

Men nej - der startede ikke nogen download og jeg har gennemsøgt telefonen uden at finde noget spor af den ønskede App.
    Jeg ville så forsøge én gang mere, men fik blot at vide den allerede var installeret, så den mulighed fik jeg ikke.
    Jeg forsøgte så med en installation på min gamle Galaxy Alpha, og det forløb helt problemfrit.

OK, tænkte jeg så, der må være sket et eller andet helt uforudsigeligt, så jeg forsøgte at installere en helt anden App på min nye S7, men den blev heller ikke hverken downloadet eller installeret.
    Det mest vanvittige er, at der nu på Google play står, at også den er installeret på min Galaxy S7 telefon uden at være det.

Er der nogen der har en idé om hvad problemet kan skyldes og hvordan jeg så får Google play til at forstå, jeg ikke har disse Apps installeret og dermed får mulighed for at prøve igen (når jeg forhåbentlig har fået hjælp til at finde årsagen til problemet - og rettet det)?

Ethvert hint til en løsning af problemet er mere end velkomment.

På forhånd tak.

René

Har du brugt Google Play via pc ?

Frank
    Mobile enheder : Lidt af hvert.

Comment

• RenéM
      RenéM commented
      Editing a comment
      Hej Frank

Ja - det har jeg altid gjort og det har aldrig fejlet - bortset fra nu med min nye telefon.

Brug Google Play på mobilen. Der kan du rette op på de ting der er gået galt og evt geninstallere dine apps.

har selv brugt samme metode som dig men gik væk fra det af samme årsag som driller dig.

Frank

Comment

Hej Frank,

Du har simpelthen reddet min dag

Jeg har netop gået telefonen igennem og fandt frem til, at Google Play var deaktiveret under indstillinger.
      I samme øjeblik jeg aktiverede den startede samtlige downloads jeg forsøgte mig med i går.

Du er dagens mand

Tusinde tak for det gode tip - der fik mig på rette spor!

Fortsat god aften.

René

Comment

Originally posted by RenéM
        Hej Frank,

Du har simpelthen reddet min dag

Jeg har netop gået telefonen igennem og fandt frem til, at Google Play var deaktiveret under indstillinger.
        I samme øjeblik jeg aktiverede den startede samtlige downloads jeg forsøgte mig med i går.

Du er dagens mand

Tusinde tak for det gode tip - der fik mig på rette spor!

Fortsat god aften.

René
        Selv tak og S7 er stadig en fed mobil.

Frank

Sendt fra min SM-G930F med Tapatalk

Comment

Working...
        X