Announcement

Collapse
No announcement yet.

**** OnePlus 5T****

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• **** OnePlus 5T****

Hej, syns ikke jeg kan finde en tråd til den nye oneplus 5t så derfor opretter jeg en, hvis der findes jeg har overset så venligst slet denne.
    Har selv oneplus 3 og tænker jeg skal have oneplus 5t.
    Hvad med jer andre?
    Last edited by ZoNe_dk; 1 week ago.

Hvis anmeldelserne er gode så tror jeg denne bliver min næste mobil. Har en mate 8.

Comment

Jeg holder ihvertfald øje med den. Var ret tilfreds med OnePlus 5, særligt deres håndtering af Android. Købte OnePlus 5 tæt på release, denne gang skal jeg lige se reaktioner fra alm. brugere først. Synes dog oplevelsen af at få meget for pengene ikke er så mærkbar i forhold til de ældre modeller.

Comment

Jeg tror ikke den køre meget bedre end min oneplus 3 jeg har nu, men er bange for at oneplus 6 får et hop i pris så vil nappe en "billig super phone" mens jeg kan. Samt jeg vil prøve det nye "aflange" skærm format.
        Last edited by ZoNe_dk; 1 week ago.

Comment

Originally posted by ZoNe_dk
          Hej, syns ikke jeg kan finde en tråd til den nye oneplus 5t så derfor opretter jeg en, hvis der findes jeg har overset så venligst slet denne.
          Har selv oneplus 3 og tænker jeg skal have oneplus 5t.
          Hvad med jer andre?
          Jeg er glad for min OnePlus5, har ikke brug for det nye skærm format! Det virker IKKE for mig...

Sendt fra min ONEPLUS A5000 med Tapatalk

Comment

Det er skuffende hvis den ikke har OREO. Det er alligevel noget tid siden den kom og så er det utroligt de ikke har kunne nå at få det med i 5T.

Comment

Originally posted by sokken
              Det er skuffende hvis den ikke har OREO. Det er alligevel noget tid siden den kom og så er det utroligt de ikke har kunne nå at få det med i 5T.
              Må sige jeg tabte skuffen da jeg så den ikke var med Oreo out of the box.
              Må lige se prisen inden jeg tager en afgørelse.

Sendt fra min ONEPLUS A3003 med Tapatalk

Comment

Den har oreo.

Ved 3.DK kan den allerede nu forudbestilles og til samme pris som den forrige.

Den er sprød nok ellers ..
                Mvh Lund

Comment

Her er lidt om prisen fra vores venner på mobil siden.

https://mobilsiden.mobi/nyheder/foru...see,lid.39005/

Frank

Sendt fra min SM-G930F med Tapatalk

Mobile enheder : Lidt af hvert.

Comment

Originally posted by Lund
                    Den har oreo.

Syns at der på skærmen under afsløringen stod 7.1.1 må lige se det sidste igen.

Sendt fra min ONEPLUS A3003 med Tapatalk

Comment

Den har oreo.

Nix ingen Oreo

Comment

Det kan jeg godt se, du har ret, men inde på 3 under specifikationer stod der Oreo. Så de må have fået noget galt i halsen der inde.

Kan se Telmore også får den på lageret, er det nyt eller solgte de også 5eren?
                        Mvh Lund

Comment

Det kan jeg godt se, du har ret, men inde på 3 under specifikationer stod der Oreo. Så de må have fået noget galt i halsen der inde.

Kan se Telmore også får den på lageret, er det nyt eller solgte de også 5eren?
                          I følge den mail jeg har modtaget i dag, og mine tidligere erindringer fra deres webshop

Så er det nyt at telmore sælger oneplus

Sent from my iPhone using Tapatalk

Comment

Jeg har lige bestilt Pixel 2 XL, så jeg springer over denne gang.
                            Jeg har ellers haft alle de forgående tlf.

Sendt fra min Galaxy S8

S7

Comment

Originally posted by renehn View Post

I følge den mail jeg har modtaget i dag, og mine tidligere erindringer fra deres webshop

Så er det nyt at telmore sælger oneplus

Sent from my iPhone using Tapatalk
                              Ja det har jeg godt lidt nu.

Rykker til Telmore om kort tid og ved ikke rigtig om jeg skal prøve en 5t, eller noget helt andet.

Jeg skal i hvert fald have bedre dækning og prøve telmore musik.
                              Mvh Lund

Comment

Working...
                              X