Announcement

Collapse
No announcement yet.

Huawei Mate 9 Pro eller OnePlus 5

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Huawei Mate 9 Pro eller OnePlus 5

Hej Mobildebattører.

Jeg er lidt træt af at rende rundt med en iPhone 6S+ (privat) og en Nexus 6P (arbejde) og ønsker en telefon med dual-sim, men jeg er godt nok i vildrede.
    Jeg vakler i øjeblikket mellem en Huawei Mate 9 Pro og en OnePlus 5. De har begge deres fordele og ulemper - kan jeg læse på diverse fora - og det er bare noget man må leve med . Jeg har pillet ved begge telefoner og Huawei'en synes jeg er pænest og har den bedste skærm. Men det er ikke udseendet det kommer an på - det er jo det indre. Hvilken synes I jeg skal vælge? Jeg er også modtagelig over for andre modeller. Det eneste krav er bare at den er stabil og ikke lagger.
    MVH Brian
    Knock Knock!  Who's there?  Nobody!  Nobody who?  ...!  NOBODY WHO?  ... 

Jeg er glad for mit skifte fra mate 9 Pro til oneplus 5.

Kameraet på Mate 9 Pro er bedre, men jeg foretrækker stabiliteten, hastigheden og enkeltheden ved den forholdsvis rene version af Android på OnePlus 5 og som du kender fra Nexus 6p.

Sendt fra min ONEPLUS A5000 med Tapatalk

Comment

Jeg er klart gladest for mate 9 pro. Synes den gør det bedre på de fleste punkter.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Comment

Tusind tak for jeres inputs. Bruger I dual-sim funktionen og hvis I gør hvordan oplever I det?

Sent from my iPhone using Tapatalk
        Knock Knock!  Who's there?  Nobody!  Nobody who?  ...!  NOBODY WHO?  ... 

Comment

Working...
        X