Reklamebanner

Slå sammen

Bekendtgørelse

Slå sammen
No announcement yet.

Genveje ødelagt med Google logo

Slå sammen
X
  • Filter
  • Tid
  • Vis
Rens alle
nye beskeder

• Genveje ødelagt med Google logo

Siden sidste opdatering har jeg ikke kunne lave en genvej på skærmen til en internet side, uden Google placere sit eget logo i nederste højre hjørne af det. Det ødelægger en masse. Ser komplet tåbeligt ud.

Er der ingen virkelig måder at undgå dèt på (bortset fra at afinstallere Google og Chrome)?

På forhånd tak.
    Last edited by l'uomo; 2 uger siden.

Jeg tror det må være din launcher. Min Xiaomi gør det ikke.

Kommenter

Launcher? Hvad er det?

Kommenter

Hvis du bruger Chrome så bliver logoet Chrome logo. Hvis du bruger Firefox vil logget blive et andet.

Så det afhænger af hvilken browser du bruger ?

Sådan er i det hvert fald på sønnens S7 og min OnePlus.

Frank
        -

Kommenter

Originally posted by l'uomo View Post
          Launcher? Hvad er det?
          Launcher er din start-skærm app. Prøv at søg på Launcher i play og du vil finde tredjeparts launchere du kan installere. Launchere kan understøtte temaer, herunder også custom ikoner, så det er ret sandsynligt at det er launcher afhængig.
          Last edited by PMJ; 1 uge siden.

Kommenter

Min start skærm-app?
            Er stadig ikke med. Er meget lidt teknisk minded ...

Forstår ikke hvorfor det pludselig er blevet sådan. Indtil for ikke ret længe siden, har man altid kunnet lave genveje uden det l*rt blev klistret på. Men det skyldes vel en syg Google opdatering ...

Kommenter

Min start skærm-app?

Forstår ikke hvorfor det pludselig er blevet sådan. Indtil for ikke ret længe siden, har man altid kunnet lave genveje uden det l*rt blev klistret på. Men det skyldes vel en syg Google opdatering ...
              Spørger lige igen, da du ikke har svaret tidligere. Hvilken browser bruger du ?

Frank
              -

Kommenter

Min start skærm-app?

Ja, din start skærm er en app og kan erstattes af en anden fra Play. Din start skærm app kan være blevet opdateret og derfor det er begyndt.

Kommenter

Originally posted by fwrb4 View Post

Spørger lige igen, da du ikke har svaret tidligere. Hvilken browser bruger du ?

Frank
                  Sorry. Google Chrome.

Kommenter

Originally posted by venom View Post

Sorry. Google Chrome.
                    Så har du svaret på dit eget spørgsmål. Hvis du bruger Firefox vil det så være deres logo der vil være på. Ellers brug den indbygget browser. Den hedder “internet”.

Frank
                    -

Kommenter

Arbejder...
                    X