Reklamebanner

Slå sammen

Bekendtgørelse

Slå sammen
No announcement yet.

Reklamefri Facebook app

Slå sammen
X
  • Filter
  • Tid
  • Vis
Rens alle
nye beskeder

• Reklamefri Facebook app

Hejsa,
    Jeg har længe været irriteret over den officielle Facebook app, det der ligegyldige "Føj til historie" felt som fylder enormt meget, og nu på det seneste er antallet af reklamer eksploderet, så min tålmodighed er bristet.
    Har prøvet Folio og Metal, men de er stort set identiske med den officielle og Metal er proppet med reklamer selvomde ellers lover højt og tydeligt er de er helt fri for dem.

Har i nogen gode forslag til apps, som passer til mit behov?
    Jeg har ikke noget problem med at betale for en app, hvis jeg slipper for ovenstående

På forhånd tak

Jeg bruger browser. Har lavet en genvej på hjemmeskærmen. Ved ikke om det giver færre reklamer, men stoler simpelthen ikke på Facebook og deres app. Historien viser at de har høstet uvedkommende oplysninger på Android. Derudover bruger jeg https://blokada.org/ som Adblock på system niveau.

Kommenter

Den fjerner desværre ikke reklamer i app'en

Kommenter

Facebook reklamer laves som opslag der gør det stort set umuligt for adblocker, at skelne dem fra ønskede opslag. Det er ikke kun på Android.

Kommenter

Jeg bruger Friendly. Der er ingen reklamer, og man kan slå en masse irriterende "features" fra..

Sendt fra min Pixel 3 XL med Tapatalk

Kommenter

Friendly virker ikke helt her. Most recent, der har den opslag fra 16. April.
            Og når jeg anmelder en annonce som spam, så går Most recent, helt død

Kommenter

Under Top stories virker det fint, slet ingen reklamer, det er jo fantastisk. Ville bare godt have at det sorterer det efter seneste opslag.
              Og man kan fjerne "stories", det er fedt.

Den skal i hvert fald tjekkes mere ud

Kommenter

Arbejder...
              X