Reklamebanner

Slå sammen

Bekendtgørelse

Slå sammen
No announcement yet.

App til og tage telefon når den ringer

Slå sammen
X
  • Filter
  • Tid
  • Vis
Rens alle
nye beskeder

• App til og tage telefon når den ringer

Jeg har en mor der sidder i kørestol og ikke kan bruge sine arme.

Hun har fået en mobil så det er muligt og ringe hjem til hende når der er nogen ved hende og kan tage den.

Jeg tænkte så på om der er nogen der kender et program der kan tage telefonen og sætte den på højtaler når der bliver ringet til det.

Eller skal man roote telefonen for det ?
    Samsung Galaxy S6 Edge+

Jeg mener Siri kan som standard. Jeg er ikke sikker på Google assistent kan tage til håndfri. Jeg er godt med på du sikkert spørger til android. Alternativt kan en bluetooth højttaler med mikrofon klare den håndfri del. Og sikkert også bedre end telefonen. Og så kan den være hvor hun normalt opholder sig hvis ikke telefonen lige er i nærheden altid.

Har familiemedlem som er i samme situation, kørestolsbruger uden at kunne bruge arme ret meget. Hun har iphone og kan sende SMS og kommunikere normalt uden hjælp fra andre. Jeg er imponeret over hvor gode sms'er og alt andet Siri kan. Jeg vil tro Google er på niveau efter assistenten er kommet.

Hun har så en harman kardon onyx som lyder godt håndfri. Og kan spille musik når man ikke taler. Og mikrofonen er også væsentligt bedre end hvad telefonen kan når den ikke ligger lige foran.

Kommenter

problemet med min mor er hun kan slet ikke sige noget telefonen ville kunne forstå.

Det er kun så man kan ringe til hendes telefon sige man er på vej eller ringe til hjemmehjælpere når de er der den skal bruges.

Så det skal faktisk være 100 % automatiseret hvis det er muligt.
      Samsung Galaxy S6 Edge+

Kommenter

Kiggede lige Google play igennem og der er en række Apps der burde kunne det du søger. At svare håndfrit når et nummer fra kontakter ringer. Du bliver næsten nødt til at prøve at se om de er noget værd. Det er ihvertfald ikke nødvendigt at roote for det.

Kommenter

Der er ret god chance for at den indbyggede telefon app allerede kan. Min Xiaomi kan indstilles til automatisk at tage den og kan så yderlig specificeres om der skal være en forsinkelse inden den gør det og om det kun skal være hvis headset er tilsluttet eller bluetooth eller altid.

Men selv hvis det indbyggede app ikke kan, så findes der som martinonline80 skriver garanteret masser af andre dialere på play der kan (android kan udskifte telefon app'en).

Kommenter

Arbejder...
          X