Reklamebanner

Slå sammen

Bekendtgørelse

Slå sammen
No announcement yet.

App til at checke spam?

Slå sammen
X
  • Filter
  • Tid
  • Vis
Rens alle
nye beskeder

• App til at checke spam?

Hej folkens.

Min tlf er begyndt og gå amok med reklamer, efter jeg har installeret app fra ukendt filer eller hvad det kaldes.
    Jeg har afinstalleret appen og det hele, men min tlf åbner stadig browseren af sig selv og åbner op for reklame, når jeg åbner tasterturlås eller går ind i nogen apps.

Kan man hente en app fra playstore som kan finde årsagen og slette det?

Håber nogen kan hjælpe

Originally posted by Killuminati View Post
    Hej folkens.

Min tlf er begyndt og gå amok med reklamer, efter jeg har installeret app fra ukendt filer eller hvad det kaldes.
    Jeg har afinstalleret appen og det hele, men min tlf åbner stadig browseren af sig selv og åbner op for reklame, når jeg åbner tasterturlås eller går ind i nogen apps.

Kan man hente en app fra playstore som kan finde årsagen og slette det?

Håber nogen kan hjælpe
    Tør man spørge hvilken app?

Ellers er der den nemme måde at nulstille mobilen, men det er du sikkert ikke i interesseret i, kan næsten regne ud.

Frank
    -

Kommenter

Jeg fandt en der hedder addons detector, som viste hvilken app der var årsagen til det

Kommenter

Mon ikke Fwrb4 godt kunne tænkes at vide hvad det var for en fæl app du havde sideloaded.

Sendt fra min Pixel 2 XL med Tapatalk

Kommenter

Der stod ikke nogen navn på, selve appen kunne jeg ikke finde under apps, men da jeg brugte detector appen kunne den ses derfra, uden navn eller logo. Efter jeg slettet den, var problemet løst

Sendt fra min EML-L29 med Tapatalk

Kommenter

Det er "jeg har installeret app fra ukendt filer eller hvad det kaldes" der spørges efter navn på.

Sendt fra min Pixel 2 XL med Tapatalk

Kommenter

Arbejder...
            X