Reklamebanner

Slå sammen

Bekendtgørelse

Slå sammen
No announcement yet.

Undgå at program lukker

Slå sammen
X
  • Filter
  • Tid
  • Vis
Rens alle
nye beskeder

• Undgå at program lukker

Hej Mobildebattører

Når jeg gerne vil se tv via streaming fra min mobil, og jeg slukker skærmen, så lukker/stopper programmet.
    Det er jo normalt meget smart, men kan jeg undgå at jeg skal holde skærmen tændt når jeg ser tv?
    Jeg bruger Mirracast og et Phillips smart tv, hvis det har nogen betydning for dette.

Med venlig hilsen
    Anders
    "Den der skammer sig ved at spørge, skammer sig ved at lære"

Originally posted by Banzon View Post
    Hej Mobildebattører

Når jeg gerne vil se tv via streaming fra min mobil, og jeg slukker skærmen, så lukker/stopper programmet.
    Det er jo normalt meget smart, men kan jeg undgå at jeg skal holde skærmen tændt når jeg ser tv?
    Jeg bruger Mirracast og et Phillips smart tv, hvis det har nogen betydning for dette.

Med venlig hilsen
    Anders
    Hvis folk skal hjælpe tror jeg du skal oplyse hvilken mobil telefon det drejer sig om

Sendt fra min ONEPLUS A5010 med Tapatalk

Kommenter

Hvis du bruger miracast kan du ikke undgå at holde skærmen tændt. Det er jo "mirroring" af skærmen. Alternativt skal du have fat i en chrome cast og bruge chrome cast funktionen i den app du ser fra.

Kommenter

Hej igen

Jeg har en Samsung galaxy S9 og har snart prøvet med alt jeg kan finde, uanset om det er Youtube, Netflix eller med hjælp af app som miracast eller andre, så stopper "filmen" eller hvad jeg ser, så snart jeg slukker skærmen på min Samsung.
        Skulle der være en indstilling på telefonen (hold program kørende ved slukket skærm) eller noget jeg ikke umiddelbart kan finde, eller skal den absolut stå og kører på telefonen også?

Kommenter

Har givet op, nu streamer jeg kun fra iPad til fjernsynet.
          Sjvort nok kan man sagtens slukke skærmen på en iPhone / iPad og stadig streame til Chromecast, eller den der er indbygget i fjernsynet, men så snart skærmen går ud på Samsung S9 stopper streaming efter ganske kort tid.

Nå er stadig glad for telefonen, så nu må enten konen eller iPad streame hvis jeg skal se noget fra dagen før

Kommenter

Jeg skal lige spørge, bruger du Miracast fra din Samsung for at streame til Chromecast????
            John Doe
            Husk at læse vore regler for mobildebat.dk

Kommenter

Originally posted by Banzon View Post
              Har givet op, nu streamer jeg kun fra iPad til fjernsynet.
              Sjvort nok kan man sagtens slukke skærmen på en iPhone / iPad og stadig streame til Chromecast, eller den der er indbygget i fjernsynet, men så snart skærmen går ud på Samsung S9 stopper streaming efter ganske kort tid.

Nå er stadig glad for telefonen, så nu må enten konen eller iPad streame hvis jeg skal se noget fra dagen før
              det vil hjælpe gevaldigt hvis du stopper med at bruge miracast....

brug dog den indbyggede cast funktion til chromecast, det virker perfekt også med slukket skærm....

Ved at gøre det sådan fungere det perfekt.. Netflix, youtube, Yousee tv&film osv. alle virker perfekt og det er bare nogle få vi bruger..

det har jeg brugt de sidste mange år fra ældre android og nyere som S9+, P20 pro og Mate 10 pro osv..

Miracast troede jeg ikke nogen brugte mere.....
              --- primær: Oneplus 2 (på vej med posten), Oneplus One og HTC ONE M8

--- Backup: LG G3, Note 4

Kommenter

Arbejder...
              X