Reklamebanner

Slå sammen

Bekendtgørelse

Slå sammen
No announcement yet.

NemID app og root

Slå sammen
X
  • Filter
  • Tid
  • Vis
Rens alle
nye beskeder

Har lige opdateret, og den virker heller ikke her...

Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk

Kommenter

Virker heller ikke her. Ærger mig at jeg ikke fik taget en backup inden. Men har en reserve iphone jeg kan bruge herhjemme og ellers må jeg tilbage til nøglekort.
      edit: Havde en firmware update, så jeg undlod at flashe magisk root. Det virkede stadig ikke. Men da jeg så afinstallerede magisk manager også, så virker det igen. Så de har nok fundet en anden måde at tjekke om magisk manager er installeret, selv om den er blevet "skjult".. Det hjælper os nok ikke ret meget, for uden magisk manager, tror jeg ikke man kan hide root..
      Last edited by PMJ; 06-07-18, 13:00.

Kommenter

Er der nogen der har fået det til at virke f.eks ved at installere nogle moduler i magisk? Jeg har prøvet med magisk hide props config, og fik ikke noget ud af det.

Kommenter

Originally posted by JollyDrifter View Post
          Er der nogen der har fået det til at virke f.eks ved at installere nogle moduler i magisk? Jeg har prøvet med magisk hide props config, og fik ikke noget ud af det.
          Må indrømme at jeg har droppet root foreløbig. Får alligevel ugentlig ny software (Beta MIUI), hvor jeg så skal roote på ny. Høre dog gerne, hvis der er en løsning

Kommenter

Hej, vil bare nævne at jeg har fået nemid til at virke ved at bruge appen shelter. Kan hentes hos fdroid.

Kommenter

Originally posted by JollyDrifter View Post
              Hej, vil bare nævne at jeg har fået nemid til at virke ved at bruge appen shelter. Kan hentes hos fdroid.
              Hmmm, hvis jeg søger efter shelter på f-droid, så finder jeg kun en overlevelses manual

Kommenter

Originally posted by PMJ View Post

Hmmm, hvis jeg søger efter shelter på f-droid, så finder jeg kun en overlevelses manual
                https://f-droid.org/en/packages/net.typeblog.shelter/

Sendt fra min ONEPLUS A5000 med Tapatalk

Kommenter

Originally posted by NinjaOne View Post
                  https://f-droid.org/en/packages/net.typeblog.shelter/

Sendt fra min ONEPLUS A5000 med Tapatalk
                  Tak, det hjalp. Jeg har en Xiaomi Mi Mix 2 og Desværre fremhæver han, at det nok ikke virker på Xiaomi MIUI og man risikere at bricke telefonen . Vil finde nogle erfaringer inden jeg forsøger.

Kommenter

Originally posted by Orillion View Post
                    Efter den nyeste opdatering af Nemid app´en er der nogen af jer der har rootet jeres telefon der har problemer med app´en ??

Har en kammerat der har rootet sin og der virker det ikke mere.
                    Du skal omdøbe Magisk Manager, dette kan gøres med APK Editor, så virker det igen. Omdøbte min til M Manager og så kørte NemID appen igen

Kommenter

Edit: jeg fandt det var nemmere med denne apk (som nok 8gså er den du har brugt. Der er mange apk med det navn):
                      https://www.apkmirror.com/apk/steelw...load/download/

Man skal vælge apk'en, common Edit og ændre navnet. Tryk save og en ny fil laves skal installeres og wupti, magiske har du et nyt navn. Lækkert

Jeg kan vel ikke lokke dig til at lave en lille how to? Min apk editor står hele tiden og decompiler 8g kommer ikke viedere
                      Originally posted by Jakobsen95 View Post

Du skal omdøbe Magisk Manager, dette kan gøres med APK Editor, så virker det igen. Omdøbte min til M Manager og så kørte NemID appen igen
                      Last edited by Lodberg; 27-10-18, 14:20.

Kommenter

Arbejder...
                      X