Reklamebanner

Slå sammen

Bekendtgørelse

Slå sammen
No announcement yet.

Telefon funktion

Slå sammen
X
  • Filter
  • Tid
  • Vis
Rens alle
nye beskeder

• Telefon funktion

Når jeg åbner Telefon på Samsung S7 viser den ikke tastaturet, men Kontakter.

Jeg vil gerne have det er tastaturet der vises. Hvordan ændre jeg til det?

Fortæl mig nu ikke det igen er Samsung der har ændret det i forbindelse med en opdatering (de ødelægger noget hver gang).

Kan ikke passe der ikke er nogen der ved det...

Kommenter

Måske det er Android der bestemmer det. Den gør det også på min OnePlus.

Og på sønnens S7. Der har vi bare lavet direkte genveje på skrivebordet så han nemt kan ringe til de vigtige nr.

Måske en anden dialer kan løse problemet for dig. Selv generer det ikke mig, så har ikke brugt krudt på at tjekke om der faktisk skulle være en dialer der løser det.

Frank
      Last edited by fwrb4; 1 uge siden.
      -

Kommenter

Når du er inde på tastaturet, så tryk på de 3 prikker og vælg Åben med tastatur og voila

Kommenter

Originally posted by Tacconi View Post
          Når du er inde på tastaturet, så tryk på de 3 prikker og vælg Åben med tastatur og voila
          Det er der ikke noget der hedder når jeg trykker der. Kan det have noget med model at gøre (er en S7).

Viste opkald.
          Slet.
          Vis beskeder.
          Samlet opkaldstid (kan heller ikke her under finde noget der hedder "Åben med tastatur")
          Indstillinger
          Kontakt os.

Jeg er ved at være godt træt af det samsung snot. Er mere og mere jeg ikke er tilfreds med!! Tror jeg næste gang jeg skal handle, vil se mig om efter noget andet!
          Last edited by l'uomo; 1 uge siden.

Kommenter

Det er netop på min gamle S7 Edge den mulighed er der. Så den bør også være der på din S7.
            Når du trykker på de 3 prikker ude til højre i søgefeltet, hvad kommer der så frem?

Kommenter

Originally posted by Tacconi View Post
              Det er netop på min gamle S7 Edge den mulighed er der. Så den bør også være der på din S7.
              Når du trykker på de 3 prikker ude til højre i søgefeltet, hvad kommer der så frem?
              De punkter jeg skrev i indlægget ovenfor ...

Kommenter

Sorry. Jeg kiggede under prikkerne mens den stod på "Kontakter". Har fundet den ...

Er glad for at have fået dét ændret.

Tak for hjælpen!
                Last edited by venom; 5 dage siden.

Kommenter

Haha. Godt det virkede

Kommenter

Arbejder...
                  X