Reklamebanner

Slå sammen

Bekendtgørelse

Slå sammen
No announcement yet.

Samsung Galaxy s10

Slå sammen
X
  • Filter
  • Tid
  • Vis
Rens alle
nye beskeder

• Samsung Galaxy s10

Hejsa.
    Har taget det store skridt væk fra Apple.. spændende om det holder

Er der andre der er på samsung vognen eller er det One plus Huawei og Apple det hele?
    Syntes her efter en lille uge at den er mega fed og kamera er da lysår foran iphone XS, troede da Apple var bedre. Mørke fotografering er blevet sjovt igen, ved godt Huawei er bedre..
    Er meget positiv overrasket over s10..
    Så til 5000 kr er jeg tilfreds.. endnu

Sendt fra min SM-G973F med Tapatalk

Jeg synes personligt Samsungs S10 serie er den mest interessante af de androids der er på markedet i dag. Men bliver dog på iOS platformen lidt endnu - selvom græsset jo som bekendt altid er grønnere på den anden side af hegnet. Ser frem til hvad Note 10 kommer til at byde på.

Kommenter

Originally posted by Sieger View Post
      Jeg synes personligt Samsungs S10 serie er den mest interessante af de androids der er på markedet i dag. Men bliver dog på iOS platformen lidt endnu - selvom græsset jo som bekendt altid er grønnere på den anden side af hegnet. Ser frem til hvad Note 10 kommer til at byde på.
      Jeg har os ventet på den note 10.. men udsigten til den bliver så dyr. Det tiltaler mig slet ikke.
      Jeg er vildt overrasket over skærmen på s10 kontra iphone Xs..
      Det er vildt så sprød den er.
      Jeg kommer nok os til at savne iOS til der kommer en ny til efteråret.
      Man skal dog lige vænne sig til battetiet. Den er noget hårdere til at bruge strømmen. Men lader så derimod noget hurtigere op.
      Så er tilfreds indtil videre

Kommenter

Nogen der har en s10 og har gode erfaringer med panzerglass på der virker med fingerprint

Kommenter

Er der ikke panserglas på fra start af? Det er jeg ret sikker på at jeg har læst

Kommenter

Ikke panzerglass men noget folie
            Det er os stadig på. Men det bliver sikkert ridset på et tidspunkt

Kommenter

Prøv at læs her

https://www.mobilsiden.dk/nyheder/sa...lse,lid.40703/

Kommenter

Originally posted by qark6 View Post
                Nogen der har en s10 og har gode erfaringer med panzerglass på der virker med fingerprint

https://www.youtube.com/watch?v=vJuPmPv3McU&t=755s

Kommenter

Hejsa..
                  Er der nogen af jer med en s10 der oplever der er en pixel fejl i skærmen under opkald.. den er lige over % tegnet ca.. Det blinker

Kommenter

Originally posted by qark6 View Post
                    Hejsa..
                    Er der nogen af jer med en s10 der oplever der er en pixel fejl i skærmen under opkald.. den er lige over % tegnet ca.. Det blinker

Det er meningen, det gør signalet bedere :-p

Sent from my iPhone using Tapatalk

Kommenter

Originally posted by Schmidt84 View Post

Det er meningen, det gør signalet bedere :-p

Sent from my iPhone using Tapatalk
                      Omg he he

Kommenter

Har du oplevet at den bliver varm? Fx når du tager billeder m.m.?

Dette oplevede jeg nemlig med min S10e og har efterfølgende læst på et engelsk Samsung forum at flere har haft dette problem..
                        Min blev primært varm i venstre side og derefter føltes hele telefonen pæn lun.

Kommenter

Originally posted by Conniie View Post
                          Har du oplevet at den bliver varm? Fx når du tager billeder m.m.?

Dette oplevede jeg nemlig med min S10e og har efterfølgende læst på et engelsk Samsung forum at flere har haft dette problem..
                          Min blev primært varm i venstre side og derefter føltes hele telefonen pæn lun.
                          Slet ikke. Den bliver lun under ladning som alle de mobiler jeg har haft gør. Men ikke ved at tage billeder. Men igen det kan os sagtens være du tager flere billeder end mig.
                          Syntes generelt det er en mega fin mobil og indtil videre efter 3 uger, savner jeg ikke iphone endnu.

Kommenter

Det er det der er så underligt. Det kommer ved at jeg bare tager et par billeder, måske 4-7 billeder, hvor jeg måske kigger på dem, hvorefter de enten bliver slettet eller et nyt billede bliver taget.
                            Det kan godt være det er fordi S10e er lidt mindre end fx. S10 at den bliver mere varm..? De fandt ingen problemer med den, da jeg sendte den ind.

Men den blev ligeså lun som når den ligger til trådløs opladning.

Det er da positivt.

Kommenter

Arbejder...
                            X