Reklamebanner

Slå sammen

Bekendtgørelse

Slå sammen
No announcement yet.

Besked app Huawei p20 pro langsom og vil ofte ikke sende

Slå sammen
X
  • Filter
  • Tid
  • Vis
Rens alle
nye beskeder

• Besked app Huawei p20 pro langsom og vil ofte ikke sende

Kære rette
    Kæmper med beskedapp på Huawei p20 pro. Er meget lang tid om at sende beskeder og ofte bliver de slet ikke sendt. Har været inde og tving stop, slette cookie og forskelligt, men det hjælper ikke.
    Er der nogen som ved noget?
    Har søgt på net, og undrer mig over ikke at kunne finde løsning?

Virkelig ingen som ved noget? Tlf.til at smide ud hvis det ikke virker..

Kommenter

Originally posted by Jankjaer View Post
      Virkelig ingen som ved noget? Tlf.til at smide ud hvis det ikke virker..
      Du kan starte med at oplyse om det er stock besked app eller det er 3 part app du bruger.

Frank

PS har du prøvet klassikeren med at slukke mobilen og tænde op igen.
      Last edited by fwrb4; 2 uger siden.
      -

Kommenter

Tak for svar, Jeg bruger bare den app telefonen kom med Version 4.0.054 (drogon etc...)
        Har tændt og slukket, slettet cachs og cookies og trykket Tving Stop (fremsøgt på nettet)

Tænker om jeg skal afinstallere eller trykke Ryd data, men så ryger alle sms vel?

Kommenter

Originally posted by Jankjaer View Post
          Tak for svar, Jeg bruger bare den app telefonen kom med Version 4.0.054 (drogon etc...)
          Har tændt og slukket, slettet cachs og cookies og trykket Tving Stop (fremsøgt på nettet)

Tænker om jeg skal afinstallere eller trykke Ryd data, men så ryger alle sms vel?
          Hent en app som kan lave en backup af dine sms’er inden da og giv det et forsøg.

Bruger selv denne her og det virker fint når man lige står og skal nulstille sin mobil eller andet.

https://play.google.com/store/apps/d...store&hl=en_US

Frank
          -

Kommenter

Taaaaaark jeg prøver med det samme!

Kommenter

Fandeme for underligt. Slettede appen osv. og den er stadigvæk op til 1. minut om at sende sms af sted. Sender jeg flere sms oven i hinanden, så går det helt galt. Kan man installere andre programmer til at sende sms end det medfødte Beskeder?

Kommenter

Jeg bruger Textra. Det er super godt. Og har ikke endnu oplevet problemer. For havde samme problem med den beskedapp på min Mate 20 Pro. Jeg har så et andet problem. Det er med lyden jeg synes ikke er ret høj, og det er som om den skruer ned når man spoler i en youtubevideo f.eks.

Kommenter

Tak. er ikke videre stærk på det her område (har i nok regnet ud) kan man bare erstatte "beskeder" med et andet sms program?

Kommenter

Ja du downloader bare det du vil prøve. Også en anbefaling af Textra herfra. Og så bruger du det. Fortryder du kan du afinstallere og du mister ingen beskeder ved manøvren.

Kommenter

Arbejder...
                    X