Reklamebanner

Slå sammen

Bekendtgørelse

Slå sammen
No announcement yet.

Trådløs opladning på S7 edge

Slå sammen
X
  • Filter
  • Tid
  • Vis
Rens alle
nye beskeder

• Trådløs opladning på S7 edge

Hej.
    endelig har jeg fået taget mig sammen til at købe en trådløs oplader, men så kan jeg ikke få skidtet til at virke.
    Har set på adskillige Youtube videoer, hvor de viser en funktion der skal slås til i indstillinger.
    men denne funktion er ikke på min. Nogle der ved hvorfor?

vh Dennis

Fandt min S7 Edge frem og den vil godt oplade trådløst. Hvad er det for en funktion du snakker om?
    Hvilken Android version mm kører du?
    Last edited by Tacconi; 14-01-19, 09:55.

Kommenter

Jeg har en S7 uden edge og den lader fint med trådløs uden at ændre indstillinger. Laderen er fra QSENS og den kan ikke virke sammen med fast charge laderen som jeg fik sammen med min S7 telefon. Med en ældre lader går det fint.

Poul E.

Kommenter

I de videoer jeg har set, er der en rubrik nederst hvor der står noget med trådløs opladning.

Jeg sørger altid for at opdatere min tlf, så går ud fra at det er den nyeste.

Kommenter

Kan se at det er version 8.0.0

Kommenter

Den der finder du ved at gå ind på -Enhedsvedligeholdelse, så vælger du batteri nede i venstre hjørne, og så skel du trykke de 3 prikker i øverste højre hjørne og vælge avancerede indstillinger

Så vidt jeg kan se på min, så har det desværre ingen betydning for trådløs opladning
            Last edited by Tacconi; 14-01-19, 15:39.

Kommenter

Ja det er et screenshot fra min tlf. Ser det også sådan ud på din?

Kommenter

Fandt den her i brugervejledning.

Kommenter

Ja sådan ser det ud både på min S7 Edge og på min S9+.

Det de nævner i den brugervejledning kan jeg ikke få frem på nogen af dem, så det lyder mystisk.

Hvad er der for en oplader du har købt?

Kommenter

Det er godt nok bare sådan en Kina model, til næsten ingen penge. På Youtube fandt jeg en video med en s6 eller s7 hvor den virkede. Er villig til at købe en dyrere model, men var bare i tvivl om det ville hjælpe.
                    Men hvis det virker på din, så skal det jo virke. Mange tak for hjælpen.

Kommenter

Det var så lidt.
                      ​​​​​​En Hail Mary kan være at prøve at nulstille mobilen. Jeg har ingen anelse om det kan virke, men det er en mulighed hvis du bliver desperat

Kommenter

Arbejder...
                      X