Reklamebanner

Slå sammen

Bekendtgørelse

Slå sammen
No announcement yet.

***Google Pixel 3 / 3 XL tråden***

Slå sammen
X
  • Filter
  • Tid
  • Vis
Rens alle
nye beskeder

Originally posted by andreas View Post
    Nå den gik ikke alligevel. Google Tyskland annullerede ordren i dag. Læste på swedroid at amazon.de havde den til samme pris, så nu er den bestilt der. Desværre med 1-2 måneder leveringstid..men så kan man jo nå at fortryde.

Sendt fra min SM-G960F med Tapatalk
    Bestilte også selv fra Google først, men vil faktisk hellere vente på den fra Amazon..Så tak for fiffet

Kommenter

Så kom december opdateringen.

Det lader til at hukommelsesstyringen er blevet væsentligt bedre. Jeg kan i hvertfald åbne en del spil efter hinanden uden det giver problemer at hoppe mellem dem.

Sendt fra min Pixel 3 XL med Tapatalk

Kommenter

Hvordan sender I MMS med Pixel 3? Prøver via det indbyggede beskedprogram og får besked om, at min MMS ikke kan sendes, da Telia kunder maks kan modtage 1 MB. Shit altså...
        MVH

Thomas Landberg

Kommenter

Jeg har brugte Pulse til sms/MMS i lang tid. Den har i hvert fald ikke problemer med at sende MMS.

Kommenter

Jeg har Pixel 2 XL på 3 og Googles egen Beskeder. Det fungerer uden fejlbeskeder.

Sendt fra min Pixel 2 XL med Tapatalk

Last edited by Onkel Per; 14-12-18, 06:49.

Kommenter

Originally posted by Onkel Per View Post
              Jeg har Pixel 2 XL på 3 og Googles egen Beskeder. Det fungerer uden fejlbeskeder.

Sendt fra min Pixel 2 XL med Tapatalk

Satme mærkeligt. Så snart jeg forsøger at sende en MMS får jeg at vide, at modtageres netværk ikke modtager beskeder på over 1MB. Ufatteligt man i 2018 stadig kan købe en telefon som ikke kan sende en MMS....
              MVH

Thomas Landberg

Kommenter

Originally posted by Landberg View Post

Satme mærkeligt. Så snart jeg forsøger at sende en MMS får jeg at vide, at modtageres netværk ikke modtager beskeder på over 1MB. Ufatteligt man i 2018 stadig kan købe en telefon som ikke kan sende en MMS....
                Det er kun de modtager som har Tdc netværk og har ikke noget med dit sms program at gøre

Sendt fra min ONEPLUS A5010 med Tapatalk

Kommenter

Opdagede lige at der er kommet opdatering til Lyd app'en (den hvor man vælger ringetoner eksempelvis). Den er blevet rigtig fin.

Kommenter

Originally posted by ZoNe_dk View Post
                    Det er kun de modtager som har Tdc netværk og har ikke noget med dit sms program at gøre

Sendt fra min ONEPLUS A5010 med Tapatalk
                    Jo det har det desværre. Bruger det indbyggede "Google beskeder". Når jeg bruger samme program på P20 Pro og sender til samme modtager er der ingen problemer, men på Pixel 3 kan den ikke sende fordi MMS'en fylder for meget. Det er åbenbart individuelt fra telefon til telefon hvordan beskeden formindskes. Så ud ad kassen kan man ikke sende MMS med mit CBB-abonnement og det indbyggede besked-program på Pixel 3. Tjek i øvrigt anmeldelserne af "Google beskeder" - mange andre har samme problem. Det overgår godt nok min fantasi, at Google kan sende en telefon på markedet i 2018 der med deres eget besked-program ikke kan sende en MMS.
                    MVH

Thomas Landberg

Kommenter

Jo det har det desværre. Bruger det indbyggede "Google beskeder". Når jeg bruger samme program på P20 Pro og sender til samme modtager er der ingen problemer, men på Pixel 3 kan den ikke sende fordi MMS'en fylder for meget. Det er åbenbart individuelt fra telefon til telefon hvordan beskeden formindskes. Så ud ad kassen kan man ikke sende MMS med mit CBB-abonnement og det indbyggede besked-program på Pixel 3. Tjek i øvrigt anmeldelserne af "Google beskeder" - mange andre har samme problem. Det overgår godt nok min fantasi, at Google kan sende en telefon på markedet i 2018 der med deres eget besked-program ikke kan sende en MMS.
                      Jeg har lige prøvet at skifte til Google Beskeder på min 3XL. Den kan sagtens sende en mms over TDC i hvertfald.

Kommenter

Kan det være (APN) opsætningen af MMS der er fejl på din Pixel 3?

Sendt fra min ChromeBook

Kommenter

Originally posted by Onkel Per View Post

Kan det være (APN) opsætningen af MMS der er fejl på din Pixel 3?

Sendt fra min ChromeBook
                          Måske, men jeg kan ikke lige se hvad jeg skulle ændre. Jeg har prøvet at nulstille APN og det ændrer ikke noget. Det er særdeles mærkeligt for så snart mit sim-kort er i min P20 Pro så kan jeg sende uden problemer. Men oplevede det samme problem med "beskeder" i Samsung Galaxy S9+. Havde ikke problemet med Mate 20 Pro heller.
                          MVH

Thomas Landberg

Kommenter

Måske, men jeg kan ikke lige se hvad jeg skulle ændre. Jeg har prøvet at nulstille APN og det ændrer ikke noget. Det er særdeles mærkeligt for så snart mit sim-kort er i min P20 Pro så kan jeg sende uden problemer. Men oplevede det samme problem med "beskeder" i Samsung Galaxy S9+. Havde ikke problemet med Mate 20 Pro heller.
                            Har absolut ingen problemer med at sende MMS på min Pixel 3 xl, bruger Yousee.

Kommenter

Hej drenge, jeg er i gang med at kigge på ny telefon, og jeg har sgu forelsket mig i Pixel 3, men jeg synes bare den er lidt dyr -- jeg er studerende, så der går langt tid mellem mine telefonkøb. Så jeg vil bare lige høre jer, om I mener at Pixel 3'eren er prisen værd. Jeg har også overvejet Huawei P20 Pro eller Oneplus 6t, men er klart mest Pixel. Er den lille udgave fin eller er det bedre at køre XL? Er de 4GB RAM nok til den eller kan det gå hen at blive en problem på sigt? Håber at der er nogen af jer, der vil dele jeres meninger, så jeg kan få lidt guidance. Tak :)

Kommenter

Originally posted by chroellax View Post
                                Hej drenge, jeg er i gang med at kigge på ny telefon, og jeg har sgu forelsket mig i Pixel 3, men jeg synes bare den er lidt dyr -- jeg er studerende, så der går langt tid mellem mine telefonkøb. Så jeg vil bare lige høre jer, om I mener at Pixel 3'eren er prisen værd. Jeg har også overvejet Huawei P20 Pro eller Oneplus 6t, men er klart mest Pixel. Er den lille udgave fin eller er det bedre at køre XL? Er de 4GB RAM nok til den eller kan det gå hen at blive en problem på sigt? Håber at der er nogen af jer, der vil dele jeres meninger, så jeg kan få lidt guidance. Tak :)
                                Jeg kan sagtens forstå du er forelsket i Pixel. For det er en vildt fed telefon med lækker kvalitet, absolut topklasse kamera og bedste software.

Men ja.. 4gb er stadig i underkanten. Det generer mig indimellem at den har lukket ned for en app som jeg brugte for få minutter siden. Kom fra OnePlus 5 med 8gb ram. Så der skete sådan noget aldrig.

Hvis pengene skal bestemme er OnePlus 6(t) et meget bedre køb. Hvis ikke jeg havde firmabetalt telefon ville jeg helt sikkert have gået den vej. Men når nu de alligevel betalte, var jeg ikke i tvivl om hvilken vej jeg skulle gå. (Jeg kommer sandsynligvis også til at beholde den i 2 år, hvilket jeg aldrig har gjort med en mobil før).

Kommenter

Arbejder...
                                X