Reklamebanner

Slå sammen

Bekendtgørelse

Slå sammen
No announcement yet.

***Google Pixel 3 / 3 XL tråden***

Slå sammen
X
  • Filter
  • Tid
  • Vis
Rens alle
nye beskeder

Ja, på antal Sim-slots vinder Pixel ikke.

Kommenter

Ikke før der bliver helt åbnet op for eSIM

Sendt fra min Pixel 2 XL med Tapatalk

Kommenter

Nogle der ved om Google spam screen caller funktionen på Google Pixel 3 (XL) virker i DK?

Sendt fra min LYA-L29 med Tapatalk

Kommenter

Jeg tror ikke du skal regne med det virker. Det er indtil videre kun udrullet i enkelte amerikanske byer. Og det virker i hvertfald ikke i Canada.
          Men jeg skal helt sikkert teste det i morgen når jeg får den.
          Ville elske at få alle de trælse forsikringssælgere til at stoppe med at ringe.

Sendt fra min ONEPLUS A5000 med Tapatalk

Kommenter

E-sim - Det er det jeg venter på, men de er noget sløve i optrækket.

Sendt fra min Pixel 2 XL

S7

Kommenter

Så har jeg modtaget telefonen.

Den er godt nok lækker. Men må indrømme at den ikke føles dobbelt så dyr som min OnePlus 5.

Er dig virkelig glad for at være tilbage på en Google telefon. Har savnet min Nexus.

Glæder mig til at teste kameraet i weekenden.

Det ser også ud til at det bliver min første telefon i flere år, hvor launcheren ikke bliver skiftet ud med Nova.
              Last edited by NinjaOne; 09-11-18, 19:48.

Kommenter

Fandt du ud af om call screening virker?

Kommenter

Call screening kommer ikke frem når jeg modtager opkald.

Der er dog mulighed for at besvare med nogle standard sms'er (Jeg ringer tilbage osv).

Men det er vist indbygget i Google dialer.

Sendt fra min Pixel 3 XL med Tapatalk

Kommenter

I min søgen efter skærmbeskyttelse kom jeg lige til at se, at den er kommet til salg på Proshop.... Til kr. 9.495!!

Kommenter

Hvordan er din oplevelse efter nogle dages test?

Kommenter

Meget positiv.

Softwaren er super.

Den nye navigationsbar har jeg hurtigt vænnet mig til, og alt det øvrige kører super.

Kameraet er fantastisk.

Mine 2 primære negative ting at nævne er dels batteriet og dels hukommelsesstyringen.

Batteriet drænes hurtigt. Jeg håber det hjælper når batteriet er "kørt til". Der er desuden en intelligent strømsparerfunktion, som jeg også tænker kan gøre batterilevetid bedre med tiden.

Hukommelsesstyringen er lidt træls. Hvis man går ud af en app, skal der ikke meget til før den loadet forfra hvis man går i en anden app. Men der skulle være en opdatering på vej til at hjælpe med det problem.

Sig endelig til hvis der andre ting I vil vide.

Kommenter

Originally posted by NinjaOne View Post
                          Meget positiv.

Softwaren er super.

Den nye navigationsbar har jeg hurtigt vænnet mig til, og alt det øvrige kører super.

Kameraet er fantastisk.

Mine 2 primære negative ting at nævne er dels batteriet og dels hukommelsesstyringen.

Batteriet drænes hurtigt. Jeg håber det hjælper når batteriet er "kørt til". Der er desuden en intelligent strømsparerfunktion, som jeg også tænker kan gøre batterilevetid bedre med tiden.

Hukommelsesstyringen er lidt træls. Hvis man går ud af en app, skal der ikke meget til før den loadet forfra hvis man går i en anden app. Men der skulle være en opdatering på vej til at hjælpe med det problem.

Sig endelig til hvis der andre ting I vil vide.
                          Hejsa.. Hvad er dommen nu.. Er der kommet opdatering osv?

Kommenter

Der er 200 euro rabat på pixel 3 på den tyske Google side. Har selv bestilt en via mygermany forwarding service. 700 euro I alt cirka 5250 danske. Fin pris for en pixel 3.

Sendt fra min SM-G960F med Tapatalk

Kommenter

Originally posted by Lamster View Post

Hejsa.. Hvad er dommen nu.. Er der kommet opdatering osv?
                              Stadig lige positiv. Der er ingen opdatering endnu.
                              Google sender typisk sikkerhedsopdateringer ud først på måneden. Så vi må se om der kommer et fix i december eller januar. Men indtil videre kan jeg nu sagtens leve med det.

Kommenter

Nå den gik ikke alligevel. Google Tyskland annullerede ordren i dag. Læste på swedroid at amazon.de havde den til samme pris, så nu er den bestilt der. Desværre med 1-2 måneder leveringstid..men så kan man jo nå at fortryde.

Sendt fra min SM-G960F med Tapatalk

Kommenter

Arbejder...
                                X