Reklamebanner

Slå sammen

Bekendtgørelse

Slå sammen
No announcement yet.

***Google Pixel 3 / 3 XL tråden***

Slå sammen
X
  • Filter
  • Tid
  • Vis
Rens alle
nye beskeder

• ***Google Pixel 3 / 3 XL tråden***

Tænker vi er nødt til at få lavet en tråd for de nye Google telefoner selvom de ikke officielt kommer til Danmark.

Jeg overvejer at købe en 3 XL via parallel import (Proshop, Komplett eller lignende).

Er der andre der også påtænker at købe?

Sendt fra min ONEPLUS A5000 med Tapatalk

Jeg bor i England så jeg kan snildt sende nogle pixels til Danmark? Jeg hjalp også nogle sidste år med pixel 2. PM mig hvis nogle er interesserede :)

Sent from my HTC U11 using Tapatalk

Kommenter

Det lyder vildt fedt. Det tror jeg godt jeg vil tage i mod.
      Jeg skriver PM når de kommer i butikkerne.
      Tak på forhånd

Sendt fra min ONEPLUS A6003 med Tapatalk

Kommenter

Jeg kan nu forudbestille pixels - skriv en pm hvis nogle er interesseret i en Pixel 3 (var nede og kigge i butikken tidligere i dag og den normale pixel 3 ligner en vinder - ikke så sikker med den store model - men det er bare min mening)

Lad mig lige opdatere med priserne (i danske kroner)

Pixel 3: 6300kr + 500kr + forsendelse
        Pixel 3 xl: 7400kr + 500kr + Forsendelse

Der er tale om 64gb udgaverne. Hvis du er interesseret i 128gb udgaverne så skriv (men umiddelbart vil jeg mene at 64gb skulle være nok for de fleste :))
        Sent from my HTC U11 using Tapatalk

Last edited by y0c4; 24-10-18, 23:06.

Kommenter

Ventede for at se hvad Onelus 6t havde at byde på, men kan mærke med mig selv at det bliver en Pixel.

Med mindre Proshop får den snart og til en fair pris, ender jeg nok med at købe i Saturn i Flensburg, selvom det bliver lidt at en køretur.

Kommenter

Originally posted by NinjaOne View Post
            Ventede for at se hvad Onelus 6t havde at byde på, men kan mærke med mig selv at det bliver en Pixel.

Med mindre Proshop får den snart og til en fair pris, ender jeg nok med at købe i Saturn i Flensburg, selvom det bliver lidt at en køretur.

Jeg ville også vælge indkøbet i Tyskland

Pixel 3 - €849 ~ DKK 6335
            Pixel 3 XL - €949 ~ DKK 7082

både i Saturn og Mediamarket

Og så passer strømforsyning/lader i en dansk stikkontakt.

Kommenter

Jeg har en Pixel 2 XL er mega glad for den, men desværre er der ikke 2 simslot i.
              Det samme gælder Pixel 3XL, så jeg springer ikke på den i år af 2 årsager, det er prisen og sim support.

Vi kan ikke bruge E-sim i dk endnu.

Jeg er en smule træt af de priser de holder sig på tlf pt. , det gælder alle pånær Oneplus.

Hvad tænker i?

Sendt fra min Pixel 2 XL

S7

Kommenter

Originally posted by Kelddaug View Post
                Jeg har en Pixel 2 XL er mega glad for den, men desværre er der ikke 2 simslot i.
                Det samme gælder Pixel 3XL, så jeg springer ikke på den i år af 2 årsager, det er prisen og sim support.

Jeg er en smule træt af de priser de holder sig på tlf pt. , det gælder alle pånær Oneplus.

Hvad tænker i?

Sendt fra min Pixel 2 XL

Tænker det samme som dig, jeg hopper ikke på de priser mere.
                Huawei Nexus 6P 64 GB/MacBook Pro

Kommenter

Originally posted by Kelddaug View Post

Hvad tænker i?

Sendt fra min Pixel 2 XL

Nogle reivews af Pixel 3 har fremhævet hvor rodet Android Pie kan være - det har ihvertfald dæmpet min begejstring for den. Prisen synes jeg heller ikke afspejler hvad man får.

Hvis den falder i pris ligesom Samsungs S9 gjorde så vil jeg ikke afvise at købe den.

Kommenter

Jeg synes ikke Pie et rodet. Der har måske været lidt ændringer, og noget ser lidt anderledes ud.
                    Men der er selvfølgelig også de personer der ikke kan klare forandringer. Ikke engang når det er til det bedre.

Sent from my Pixel 2 XL using Tapatalk

Kommenter

Nu har jeg bestilt min 3 XL på Conrad elektronik.

Den står til 7.999 så jeg tænkte differencen til pris i Tyskland er godt givet ud for at kunne få reklamationsret i Danmark og for at slippe for køreturen.

Den står til at komme 12./13. November.

Kommenter

Jeg overvejer en Oneplus 6T, men venter lige og ser hvad folk siger til kameraet.
                        Jeg har stadig min Galaxy S9+ også, så skal af med noget af det med tiden.

Sendt fra min Pixel 2 XL med Tapatalk

S7

Kommenter

Hvad er årsagen til at du vil gå fra en Pixel 2 til OnePlus 6t?

Er det alene pris, eller er der noget du er træt af ved din Pixel som gør at du ikke overvejer en Pixel 3?

Kommenter

Så er min 3 XL afsendt fra Tyskland. Efter planen ankommer den på fredag.

Kommenter

Der er kun en grund, det er simslot manglen.

Sendt fra min Pixel 2 XL med Tapatalk

S7

Kommenter

Arbejder...
                              X