Reklamebanner

Slå sammen

Bekendtgørelse

Slå sammen
No announcement yet.

Misfarvning på skærm

Slå sammen
X
  • Filter
  • Tid
  • Vis
Rens alle
nye beskeder

Originally posted by Tacconi View Post
    Så er det vendt tilbage. Mærkeligt.
    Har brugt et nyt cover batteri ligesom i går. Mon det kan være det som laver ballade?
    Prøver at bruge et andet batteri i morgen
    Jeg har prøvet at ændre til mange forskellige lysstyrker på min 9+ og har ikke kunne fremkalde det !

Så afsted til rep med den :(

Sendt fra min SM-G965F med Tapatalk

| Samsung Galaxy S9+ | iPad Mini4 Lte | Apple TV3 |

Kommenter

Det fortsætter i dag, så den skal ind.

Hvad gør man i den forbindelse med alle sine ting. Nulstiller man den inden man sender ind?

Kommenter

Det fortsætter i dag, så den skal ind.

Hvad gør man i den forbindelse med alle sine ting. Nulstiller man den inden man sender ind?
        God ide at tage en backup af data der skal gemmes og nulstille helt.

Frank
        -

Kommenter

Kunne det have noget at gøre med "magnitisering"?
          Tænker på i sin tid da vi rendte rundt med de første mobiler med farveskærme, kunne man ødelægge skærmen ved at lægge den på en større højtaler på grund af magnetfeltet.

Ved ikke hvilke coverbatterier du bruger, men et stort batteri kan vel godt påvirke en skærm, eller nej ?
          "Den der skammer sig ved at spørge, skammer sig ved at lære"

Kommenter

Originally posted by Banzon View Post
            Kunne det have noget at gøre med "magnitisering"?
            Tænker på i sin tid da vi rendte rundt med de første mobiler med farveskærme, kunne man ødelægge skærmen ved at lægge den på en større højtaler på grund af magnetfeltet.

Ved ikke hvilke coverbatterier du bruger, men et stort batteri kan vel godt påvirke en skærm, eller nej ?
            Det var lige netop det jeg tænkte på. Som i gamle dage når en magnet lavede sjov ting med fjernsyn.
            Derfor lod jeg coveret blive hjemme i dag, og brugte i stedet en almindelig powerbank, som lå i en anden lomme end mobilen.
            Men problemerne med misfarvning dukkede alligevel op, så den teori må være skudt med.

Kommenter

Snakkede med Samsung Fisketorvet i lørdags og vi aftalte at jeg skal kigge ind om 3 uger når jeg er i København.
              Lige siden har der ikke været noget som helst galt

Kommenter

Snakkede med Samsung Fisketorvet i lørdags og vi aftalte at jeg skal kigge ind om 3 uger når jeg er i København.
                Lige siden har der ikke været noget som helst galt
                Det lidt ligesom når man har ondt i bisserne, ringer til tandsnedkeren og får en tid, når man så kommer så er bisserne holdt op med at gøre ondt.....men jeg håber da de giver dig en bytter, der skal jo ikke være misfarvning i skærmen på nogen måder.....

Kommenter

Originally posted by Newbiee View Post

Det lidt ligesom når man har ondt i bisserne, ringer til tandsnedkeren og får en tid, når man så kommer så er bisserne holdt op med at gøre ondt.....men jeg håber da de giver dig en bytter, der skal jo ikke være misfarvning i skærmen på nogen måder.....
                  Hvis jeg ikke kan fremvise nogen misfarvning, så sker der helt sikkert ikke noget som helst.

Kommenter

Hvis jeg ikke kan fremvise nogen misfarvning, så sker der helt sikkert ikke noget som helst.
                    Det har du jo ret i, og så må man da håber der viser sig noget når du tager på Fisketorvet eller de tror på dit ord om misfarvningen....for jeg har fået byttet en mobil for nogle år tilbage der have rød stribe i skærmen når det tog billeder ellers ikke underligt men det blev en bytter....

Kommenter

Arbejder...
                    X