Reklamebanner

Slå sammen

Bekendtgørelse

Slå sammen
No announcement yet.

Sony XZ2 tråden

Slå sammen
X
  • Filter
  • Tid
  • Vis
Rens alle
nye beskeder

• Sony XZ2 tråden

Er der slet ingen der har den her mobil?
    Jeg har lige købt en som reserve mobil..

Sendt fra min H8266 med Tapatalk

Er den ikke dyr bare at indkøbe som reserve mobil?

Frank
    -

Kommenter

Fedt du gjorde det igen Quark.

Jeg har lige købt en S8+ som reserve, den var billig og trængte til lidt forandring.
      Mvh Lund

Kommenter

Jo det er den. Men fandt en til en god pris..
        Den er sgu super til batteri.
        Syntes dog kamera driller lidt.
        Der er noget svært at ta billeder med.. De bliver egentlig fine nok. Men de bliver grimme lige i det øjeblik den tager det..
        Men pyt kun en lege telefon..
        Har dog stadig problemer med overførsel af indhold fra Ios til Sony. Har brugt xperia transfer men det finder intet indhold på min konto..
        Talte så med Sony support idag og de bekræftede det kunne være svært at få det til at virke, da Apple krypterer så hårdt at man bliver afvist.
        Smart nok af Apple at gøre det så besværligt at komme væk fra dem igen.
        Men Lund savner sgu den note.. Skulle vist bare ha slået koldt vand i blodet. Fuck den var lækker og vildt sej skærm.. Mega godt kamera osv..

Sendt fra min H8266 med Tapatalk

Kommenter

Syntes det lyder mærkeligt vis det er et apple problem ,har flere gange flyttet alt fra IPhone til Samsung mobiler uden problemer

Kommenter

Originally posted by Klinse View Post
            Syntes det lyder mærkeligt vis det er et apple problem ,har flere gange flyttet alt fra IPhone til Samsung mobiler uden problemer
            Ja det syntes jeg os.
            Men det er os meget begrænset hvad du kan flytte på Samsung switch nu. Beskeder kunne jeg ikke gøre noget ved sidst på Samsung.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Kommenter

Okay har ikke prøvet siden jeg skiftede min Galaxy s8 ud med IPhone x

Kommenter

Arbejder...
              X