Reklamebanner

Slå sammen

Bekendtgørelse

Slå sammen
No announcement yet.

Google Pixel 3 til DK?

Slå sammen
X
  • Filter
  • Tid
  • Vis
Rens alle
nye beskeder

• Google Pixel 3 til DK?

Andre som også håber Pixel 3 lander i DK?, og mener her hos teleselskaberne.

Sendt fra min Mi A2 med Tapatalk

Jeg tror og håber også meget på den kommer.

Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk

Kommenter

Har længe ønsket at prøve en Pixel, men prisen har trukket lidt i anden retning hver gang.

Kommenter

Jeg tænker også den kommer. Specielt nu hvor Google assistent er på trapperne i DK.

Håber 3 er med på en lytter her...

Kommenter

Lad os håbe de får hældt lidt flere RAM på Pixel 3, så den kan holdes kørende i mere end et årstid - uden lag!
          https://youtu.be/5_5zZnuB71w

Jesper

Kommenter

Hvis den ikke kommer til Danmark vil jeg gerne købe og sende en pixel3 fra UK? Jeg sendte også pixel 2 XLs til Danmark sidste år.

Pm mig hvis du er interesseret. :)

Sent from my HTC U11 using Tapatalk

Kommenter

Det er nu også rimelig nemt at købe en i Tyskland. Og så passer stikket på strømforsyning/lader også i danske stikkontakter

Sidste år købte jeg en Pixel 2 XL i Flensborg med €200 kontantrabat. Så det blev en ganske ok pris.

Og den er jeg ikke færdig med at være glad for at bruge endnu, så jeg regner ikke med at skifte til en 3'er.
              Last edited by Onkel Per; 09-09-18, 10:08.

Kommenter

Det er korrekt. Men vil selvfølgelig gøre hvad jeg kan hvis der er nogle mobil entusiaster der gerne vil prøve kræfter med en Pixel. :)

Sent from my HTC U11 using Tapatalk

Kommenter

Arbejder...
                X