Reklamebanner

Slå sammen

Bekendtgørelse

Slå sammen
No announcement yet.

Hvilke mobiler har rene android?

Slå sammen
X
  • Filter
  • Tid
  • Vis
Rens alle
nye beskeder

• Hvilke mobiler har rene android?

Jeg har en Samsung S8, kunne godt tænke mig at prøve en mobil uden alle de af Samsung (eller andre udemærkede firmaer) præinstallerede ting.
    Dog...kameraet på min S8 er jo rigtig godt, er der modeller som kun styres af Android, der har kameraer i omtrent samme kvalitet?

Originally posted by Falster View Post
    Jeg har en Samsung S8, kunne godt tænke mig at prøve en mobil uden alle de af Samsung (eller andre udemærkede firmaer) præinstallerede ting.
    Dog...kameraet på min S8 er jo rigtig godt, er der modeller som kun styres af Android, der har kameraer i omtrent samme kvalitet?
    Google Pixel modellerne og Nokia er rent android. Motorola er vist også, ellers så er det meget begrænset hvad der er ændret.

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk

Kommenter

Google pixel telefonerne er kendt for at have nogle af de bedste kameraer. Lige nu bruger jeg den første model som leverer rigtig gode billeder. Her er der virkelig value for pengene. Pixel 2 er stadig forholdsvis dyre. Der kommer snart en pixel 3. Måske er de værd at vente på. Men ja ren Android foretrækker jeg langt også. Android P er frigivet formentlig mindst et halvt år før Samsung..motorolas kamera kvalitet
      Plejer at halte efter de bedste. Mener heller ikke at de nye Nokia helt har top kvalitet.
      Sendt fra min Pixel med Tapatalk

Last edited by andreas; 09-08-18, 19:23.

Kommenter

OnePlus kører meget tæt på ren Android, så det kunne også være en mulighed.

Kommenter

Ok, tak for tips, kigger mere på Pixel 2..pebret pris, kan godt se at men det ser spændende ud. Lavede lige en sammenligning med modellen før, dem som "bare" hedder Pixel....der er ikke noget Bluetooth i nogen af dem siger sammenligningen her på siden..æhhh..ka det passe?

Kommenter

Nej. Det er selvfølgelig bluetooth i dem.
            Ok, tak for tips, kigger mere på Pixel 2..pebret pris, kan godt se at men det ser spændende ud. Lavede lige en sammenligning med modellen før, dem som "bare" hedder Pixel....der er ikke noget Bluetooth i nogen af dem siger sammenligningen her på siden..æhhh..ka det passe?
            Sendt fra min Pixel med Tapatalk

Kommenter

Arbejder...
            X