Reklamebanner

Slå sammen

Bekendtgørelse

Slå sammen
No announcement yet.

Oneplus 6 eller Huawei 20 Pro

Slå sammen
X
  • Filter
  • Tid
  • Vis
Rens alle
nye beskeder

• Oneplus 6 eller Huawei 20 Pro

Jeg står i den situation, at jeg har fået en ekstra opgave i et andet firma, og har nu to firmatelefoner og en privat telefon, dette er ikke optimalt, og vil derfor gerne have mig en mobil med dual sim, så jeg kan have én firma og én privat telefon. problemet er at jeg ikke har brugt android i 10 år, men iPhone. derfor er jeg lidt på bar bund. jeg har bestemt mig for at det skal være en af følgende telefoner Oneplus 6 eller Huawei 20 Pro
    Det jeg godt kan lide ved Huawei 20 Pro er at den har appsne på hovedskærmen og på den måde minder om iPhone, men Oneplus 6 har 256 gb i stedet for 128, til samme pris :), hvad vil i vælge ?

Hvis det er apps på startskærmen der er dit eneste problem, så kan du bare downloade en anden launcher hvor du kan indstille den til at have alle apps på startskærmen som iPhone

Sendt fra min ONEPLUS A5000 med Tapatalk

John Doe
    Husk at læse vore regler for mobildebat.dk

Kommenter

Selv med en launcher der har app-drawer, kan du lave app genveje og opnå det samme. Du kan sætte play til automatisk at lave en genvej ved installation af nye apps (tror endog det er standard indstilling).

Kommenter

Groft sagt så går du meget op i kamera delen så P20 Pro ellers vil jeg anbefale Oneplus & den er mega lækker hurtig og nem menu.
        sendt fra min
        Oneplus 6

Kommenter

Arbejder...
        X