Reklamebanner

Slå sammen

Bekendtgørelse

Slå sammen
No announcement yet.

Fjerne stryg for at skifte mellem vinduer med apps og Programmer

Slå sammen
X
  • Filter
  • Tid
  • Vis
Rens alle
nye beskeder

• Fjerne stryg for at skifte mellem vinduer med apps og Programmer

Jeg ved ikke hvordan jeg skal forklare dette, da jeg ikke ved hvad det hedder.

Man har på sin telefon nogle vinduer med app's (dem man kommer til når man "tænder "telefonen). Og så er der dem "bagved". Programmer hedder den del vist.

Efter opdatering af S7 kan man nu skifte mellem de to "afdelinger" ved at stryge opad på skærmen. Det ønsker jeg ikke. Kommer ofte til at skifte utilsigtet. Så hvordan deaktivere man den funktion?

På forhånd tak.

I så fald det er det samme som på S9 så skal du :

Indstillinger > Skærm > Startskærm > Startskærmlayout -og her vælger du "Kun startskærm".

Kommenter

Hvis jeg gør det, har jeg ikke længere adgang til "Programmer" via det lille ikon der hedder "Apps". Det forsvinder også

Kommenter

Originally posted by l'uomo View Post
        Hvis jeg gør det, har jeg ikke længere adgang til "Programmer" via det lille ikon der hedder "Apps". Det forsvinder også
        Ja de ikon forsvinder fordi du nu skal scrolle til siden for se dine apps.

Sendt fra min SM-G960F med Tapatalk

Kommenter

Hvad er det for en gang snot?!

De har ødelagt det hele så det er blevet meget ringere. Jeg var glad for det, som det VAR!

Jeg vil ikke have "stryg" for at skifte til apps. Det er den ændring der genere mig mest. Når man bladre, kommer man hele tiden til at skifte til Apps!!!

Jeg har valgt et almindeligt ur. Alligevel ændres det lige før jeg logger på, til at tallene er over hinanden. Hvad er det for noget snot?!

Førhen når jeg tog et billede kom det frem så jeg kunne klikke på det i rullegardinet. Den funktion er også væk.

Jeg vil ikke have rammer om ikonerne. Giver sgu da ikke mening man kan fravælge rammer om alt andet, men ikke dem ...

Samlet set en slem gang møg. De har "ødelagt" min telefon!
          Last edited by l'uomo; 13-06-18, 13:12.

Kommenter

Arbejder...
          X