PDA

Vis fuld Version : T68i - hvilket communicam kan anbefales?

Hoang
Fri May 02, 2003, 17:08
Jeg har valget mellem MCA-20 og MCA-25... Hvilket skal jeg vælge?..
jeg er ny lykkelig indehaver af t68i´en men jeg er kommet i tvivl om hvilket communicam vil virke bedst til T68i´eren.
:) hjælp søges!

Takker på forhånd!

Hoang

Maves
Fri May 02, 2003, 17:12
jeg er ny lykkelig indehaver af t68i´en men jeg er kommet i tvivl om hvilket communicam vil virke bedst til T68i´eren.

Takker på forhånd!

Hoang

Jeg vil anbefale MCA-20, da det tit er på tilbud til 499,- samt at du ikke for brug for zoom funktionen på t68i, da du ikke kan det. :(

Men hvad den rigtigt forskel skal jeg ikke kunne sige..

Maves

Hoang
Fri May 02, 2003, 17:23
Ups! jeg har lige set MCA-25 til 499.- på telmore´s hjemmeside..
Er der forskel på MCA-20 og 25 (rent teknisk)

Hoang

Alex
Fri May 02, 2003, 18:25
MCA-25 Specifikationer CommuniCam™trade; MCA-25 er et elegant kamera, som du kan tilslutte til din Sony Ericsson-mobiltelefon. Tag et billede, gem eller send det på blot et par minutter. Dette ultralette mobile digitalkamera har to søgerfunktioner. En optisk standardsøger, hvis du foretrækker den velkendte kameraløsning, og en telefondisplaysøger, der giver dig en knivskarp oplevelse. Du kan også vælge at føje effekter til dine billeder som f.eks. smarte rammer, faldende bobler eller andre sjove effekter. Billederne kan sendes via MMS eller e-mail. CommuniCam™trade; MCA-25 øger valgmulighederne inden for billeder til mobiltelefoner. MCA-25 kan bruges sammen med Sony Ericssons mobiltelefoner T300 og T68i (begrænset funktionalitet).

Funktioner:

Digital zoom
Forskellige søgere
Fire forskellige opløsninger (op til VGA 640 x 480)
Kvalitetsbilleder, farvedybde på 24 bit (16 mio. farver)
Effekter
Dynamisk billedhukommelse

MCA-20 Specifikationer Et unikt digitalt kamera til Sony Ericsson T68i. Det er lille og vejer næsten ingenting. Brug displayet på T68i som søger. Når du har taget billedet, kan du sende billedet, gemme det eller bruge det med det samme som baggrundsbillede på telefonen. Når du er på ferie, kan du tage et billede det sted, du befinder dig, og sende det vedhæftet en e-mail. Et mobilt e-postkort. Et billede kan kombineres med lydoptagelse og tekst og sendes som en multimediemeddelelse. Du kan også overføre et billede direkte til en anden T68i. CommuniCam™ MCA-20 kan rumme op til 14 kvalitetsfarvebilleder i fuld størrelse og op til 208 mindre billeder. Billeder taget med CommuniCam™ MCA-20 er velegnet som baggrundsbilleder på T68i, som filer vedhæftet e-mail og som indhold i multimediemeddelelser. Du kan også knytte billederne til navnene i din telefonbog. Når en af dine venner ringer, kan du f.eks. vælge at få vist et billede af vedkommende på displayet. CommuniCam™ MCA-20 er fantastisk til at fastholde øjeblikket. Billedbehandling er fremtiden.

Funktioner:

Let at bære – nem at bruge
Plads til 14 - 208 billeder

Farver:

Metallic blue and grey

kadafi
Thu May 08, 2003, 12:58
Jeg mener godt at man kan gøre brug af zoom funktionen i T68i hvis man har et MCA-25 kamera, men det forudsætter man har fået den nyeste software til telefonen...

Lufthansa
Thu May 08, 2003, 13:06

Takker på forhånd!

Hoang

Hej Hoang.!

Da jeg i tidernes morgen var i besiddelse af T68i var mit valg faldet på MCA-20 som egentlig tog nogle ganske gode billeder trods det var på en telefon, så min anbefaling kan du hurtigt gennemskue hvor havner henne :-)

Hoang
Thu May 08, 2003, 17:06
:) Jeg tror valget falder på MCA-25 modellen, især når den lige nu kan fås for billige penge 500,- i telmores shop, dels at muligheden for at jeg senere skifter telefon er til stede.
Telmore oplyser mig endvidere at det er MCA-25 der er til salg uanset specifaktionerne på hjemmesiden er anderledes..
Takker!

Hoang
Thu May 08, 2003, 17:15
Med ny softwareversion, kadafi mener du vel "R7A013" ikke?
Jeg har nemlig fået den opdateret :D, mener ikke der er kommet en ny..

Hilsen Hoang

Realtor
Thu May 08, 2003, 17:21
Man kan IKKE bruge MCA-25´s ekstra funktioner på en T68i, ligegyldigt SW. Snakkede med en SE tekniker om det, og det kan simpelthen ikke lade sig gøre. Ligeledes kan man heller ikke spille polytoner og redigere billeder.

Lufthansa
Sat May 10, 2003, 12:03
Man kan IKKE bruge MCA-25´s ekstra funktioner på en T68i, ligegyldigt SW. Snakkede med en SE tekniker om det, og det kan simpelthen ikke lade sig gøre. Ligeledes kan man heller ikke spille polytoner og redigere billeder.

Hvad med at sælge dit herinde Tue?

Realtor
Sat May 10, 2003, 15:35
hvordan skal jeg så tage billeder af brians søster? :wink:

Anonymous
Sun Jun 15, 2003, 19:33
hvis så tager billeder med et sådant kamera til T68i og så sender billederne til en email bliver kvaliteten ikke dårlig...

Kan man ikke tage billederne så de bliver i god kvalitet når man sender dem til sin mail.???

Realtor
Sun Jun 15, 2003, 23:47
har sku svært ved at tyde dit spg, men man kan tage billeder som fylder op til 30kb og sende dem til email, de er af rimelig kvalitet, men ikke kanon kvalitet. Der er en debat som hedder sammeligning af fotos, der postede jeg et par billeder. se dem

DaaN
Mon Oct 21, 2013, 21:48
MCA-25 Specifikationer CommuniCam™trade; MCA-25 er et elegant kamera, som du kan tilslutte til din Sony Ericsson-mobiltelefon. Tag et billede, gem eller send det på blot et par minutter. Dette ultralette mobile digitalkamera har to søgerfunktioner. En optisk standardsøger, hvis du foretrækker den velkendte kameraløsning, og en telefondisplaysøger, der giver dig en knivskarp oplevelse. Du kan også vælge at føje effekter til dine billeder som f.eks. smarte rammer, faldende bobler eller andre sjove effekter. Billederne kan sendes via MMS eller e-mail. CommuniCam™trade; MCA-25 øger valgmulighederne inden for billeder til mobiltelefoner. MCA-25 kan bruges sammen med Sony Ericssons mobiltelefoner T300 og T68i (begrænset funktionalitet).

Funktioner:

Digital zoom
Forskellige søgere
Fire forskellige opløsninger (op til VGA 640 x 480)
Effekter
Dynamisk billedhukommelse

MCA-20 Specifikationer Et unikt digitalt kamera til Sony Ericsson T68i. Det er lille og vejer næsten ingenting. Brug displayet på T68i som søger. Når du har taget billedet, kan du sende billedet, gemme det eller bruge det med det samme som baggrundsbillede på telefonen. Når du er på ferie, kan du tage et billede det sted, du befinder dig, og sende det vedhæftet en e-mail. Et mobilt e-postkort. Et billede kan kombineres med lydoptagelse og tekst og sendes som en multimediemeddelelse. Du kan også overføre et billede direkte til en anden T68i. CommuniCam™ MCA-20 kan rumme op til 14 kvalitetsfarvebilleder i fuld størrelse og op til 208 mindre billeder. Billeder taget med CommuniCam™ MCA-20 er velegnet som baggrundsbilleder på T68i, som filer vedhæftet e-mail og som indhold i multimediemeddelelser. Du kan også knytte billederne til navnene i din telefonbog. Når en af dine venner ringer, kan du f.eks. vælge at få vist et billede af vedkommende på displayet. CommuniCam™ MCA-20 er fantastisk til at fastholde øjeblikket. Billedbehandling er fremtiden.

Funktioner:

Let at bære – nem at bruge
Plads til 14 - 208 billeder

Farver:

Metallic blue and grey

Jeg ved ikke om det er løsningen.. bare en tanke jeg fik :)

Sendt fra min Dørtelefon.

ZiiimZooon
Mon Oct 21, 2013, 22:39
Tjek lige næste gang, hvornår en person sidst har skrevet i debatten, hehe ;)

Lund
Tue Oct 22, 2013, 5:48
Wav fedt kamera, men jeg solgte mit for flere år siden, så kan heller ikke rigtig hjælpe. :-)

Det var nu så vildt da det kamera kom på markedet. Men føj nogle ækle billeder. Har stadig en mappe med disse billeder. He he

Jarlens
Tue Oct 22, 2013, 5:52
Ville bare høre om du stadig ligger inde med den super lækre Sony Ericsson T68i...

Den er så super lækker...

Hvor er den købt? Er der stadig garanti på.?

**** Stjerme

Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free

sælgeren
Tue Oct 22, 2013, 8:19
Kan man stadigvæk købe det til kr. 499 ? :mrgreen:

DaaN
Tue Oct 22, 2013, 9:44
Tjek lige næste gang, hvornår en person sidst har skrevet i debatten, hehe ;)

Mit tapatalk FUCKER åbenbart .. Har ikke skrevet i denne tråd.. Citerede i en tråd vedr. en Samsung Galaxy S2 som var gået død .. Hvordan det så er endt her, ved jeg ikke liiiige :-D

Lund
Tue Oct 22, 2013, 11:13
Jeg har for noget tid siden, fået fingre i en fin t68i, nogle som evt har et kamera til at ligge at flyde, de vil sælge?