PDA

Vis fuld Version : ny skærm i min qtek s100 ?

J.O.R.P.
Sat Feb 18, 2006, 0:28
jeg er desværre kommet til at ridse min skærm på min dejlige qtek...kan det skiftes? der sidder da bare sådan noget plastik og det kan vel skiftes...

Nogen der ved det og hvad det koster evt.

Macen
Sat Feb 18, 2006, 5:50
jeg er desværre kommet til at ridse min skærm på min dejlige qtek...kan det skiftes? der sidder da bare sådan noget plastik og det kan vel skiftes...

Jeg tror du skal regne med 6-700 kr i alt inkl. Montering.

Telecare og Teleservices teknikere ved godt hvad de vil have for det...

sbc
Sat Feb 18, 2006, 6:45
Jeg har lige betalt 350,- for det lille plastikdæksel, der sidder over kameraet, og jeg skiftede det endda selv. At få lavet en Qtek er IKKE billigt!

taylor
Sat Feb 18, 2006, 7:55

Hvis det bare er en rids og den ikke er flækket, så prøv at finde en skærmbeskytter der skjuler ridser. Kig evt. på [Only registered and activated users can see links] eller [Only registered and activated users can see links]

J.O.R.P.
Sat Feb 18, 2006, 11:58
Hvis det bare er en rids og den ikke er flækket, så prøv at finde en skærmbeskytter der skjuler ridser. Kig evt. på [Only registered and activated users can see links] eller [Only registered and activated users can see links]

damn det er ****ing dyrt!
Kunne ikke finde noget inde på de to sider...har du noget direkte link?