PDA

Vis fuld Version : Hvordan hvor man mere hukommelse?

foxdk
Fri Jan 20, 2006, 9:44
Hejsa alle sammen

Jeg var ind og under Instillinger -> om -> på min Qtek 8020 og så der kun var 0,30MB Tilgængelig hukommelse tilbage det er jo ikke særlig meget hvordan for jeg mere er der steder jeg kan instille?

Bliver det bedre når jeg får et Hukommelse på 1GB i den (har bestilt et)?

Mvh Fox

CorK
Fri Jan 20, 2006, 9:50
Hejsa alle sammen

Jeg var ind og under Instillinger -> om -> på min Qtek 8020 og så der kun var 0,30MB Tilgængelig hukommelse tilbage det er jo ikke særlig meget hvordan for jeg mere er der steder jeg kan instille?

Bliver det bedre når jeg får et Hukommelse på 1GB i den (har bestilt et)?

Mvh Fox

Har du installeret alle dine programmer på selve mobilen?

Hvis ja:
Så skal du afinstallere ALT fra mobilen, og installere på selve SD kortet. (Evt en hardreset ville være på sin plads) Dette vil hjælpe meget på farten også.

Hvis nej:
Så har du sikkert en masse MP3 filer, dokumenter osv liggede i "My Documentes" osv. De skal flyttes over til SD kortet. Prøv at søg på modaco.com efter et tweak som gør at "My Documents" bliver flyttet over til SD kortet.

Det du kan gøre imens du venter på dit SD kort:
* Søg for at du har slettet alt det som du ikke bruger.
* Tøm din Internet Temp mapppe. (cache mener jeg at det hedder på fag sprog ;) )
* Tøm din "standart" temp mappe.
* Gå hele din telefon igennem med stifinderen, og slet det som du ikke gider at have liggende (gamle installationsfiler fx.) og hvis der er noget som du ikke ved hvad er, det spør du bare om herinde. Så er der helt sikker nogen som kan sige hvad det bruges til, og om det der noget du kan slette.